برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کلاه گیس مخصوص بیماران سرطانی

کلاه گیس مخصوص بیماران سرطانی

از دست دادن موها در بیمارانی که احتیاج به شیمی درمانی دارند تا حدودی امری اجتناب ناپذیر است؛ و قطعا تغییرات ظاهری علاوه برتحمل عوارض بیماری و داروهای شیمی درمانی برای بیماران سرطانی سخت و طاقت فرساست.
تهیه کلاه گیس برای بیمارانی که موهای خود را از دست داده اند می تواند تا حدودی شرایط روانی را برای بیمار آسانتر کند و با گذر از دوره درمان و رویش مجدد مو با استفاده از کلاه گیس های مخصوص بیمارانی که شیمی درمانی انجام داده اند این مراحل راحت تر طی شود.
بهترین نوع کلاه گیس برای این بیماران کلاه گیس از نوع طبیعی (کلاه گیس با موی طبیعی انسان) است، چرا که با توجه به واکنش های بدن در طی درمان امکان حساسیت و واکنش بدن به الیاف مصنوعی بیشتر است که البته باید در نظر داشته باشید خرید کلاه گیس های طبیعی معمولا هزینه بالایی در بر دارد و می توانید بجای آن از کلاه گیس های با الیاف درجه یک استفاده کنید که ظاهری نزدیک به موی طبیعی انسان را دارد و از نظر قیمتی ارزانتر و مناسب تر خواهند بود. به این ترتیب باید به نوع و کیفیت کلاه گیسی که تهیه می کنید اهیت ویژه دهید. 

فروشگاه اینرنتی ارشاکو مرکز فروش اینترنتی انواع کلاه گیس مخصوص بیماران شیمی درمانی و سرطانی کلاه گیس زنانه و کلاه گیس مردانه در اندازه های کوتاه، بلند و متوسط با ظاهری طبیعی و قیمت مناسب و ارزان است.

کلاه گیس زنانه فر متوسط Synthetic Short CURLY WIGS کلاه گیس زنانه فر متوسط Synthetic Short CURLY WIGS
پیشنهاد ویژه محدود
3,362,000 تومان 3,513,000 تومان
%4 تخفیف
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید کلاه گیس (پوستیژ) زنانه سایز متوسط مدل فر درشت Synthetic Medium CURLY WIGS کد 15142 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
کلاه گیس زنانه سارلا حالت دار متوسط SARLA 6090 Short Black Curly Wavy Cheap Bob Wig with Bangs Synthetic کلاه گیس زنانه سارلا حالت دار متوسط SARLA 6090 Short Black Curly Wavy Cheap Bob Wig with Bangs Synthetic
پیشنهاد ویژه محدود
3,581,000 تومان 3,732,000 تومان
%4 تخفیف
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید کلاه گیس (پوستیژ) زنانه باب حالت دار متوسط مشکی چتری دار 6090 Curly Wavy کد 18111 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
کلاه گیس فر درشت مشکی کلاه گیس فر درشت مشکی
پیشنهاد ویژه محدود
6,120,000 تومان 6,309,000 تومان
%3 تخفیف
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید کلاه گیس (پوستیژ ) زنانه فر درشت سایز متوسط مشکی جلو چتری دار WIG222BK Wigs کد 19298 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم