برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

موزن صورت و بدن اسب

ماشین اصلاح اسب

یکی از مهمترین مرحله ی تیمار اسب ها، کوتاهی و اصلاح موی بدن و صورت اسب است که ابزار مناسب خود را می خواهد و استفاده از ابزار کاربردی مناسب باعث نتیجه مطلوب کار خواهد شد.

برای کوتاهی موهای اسب روش های مختلفی وجود دارد که می توانید موی اسب خود را مطابق آن کوتاه کنید، از یک کوتاهی ساده گرفته تا کوتاهی کامل بدن از جمله پاها، بدن و صورت متفاوت است.
برای تصمیم گیری در مورد اینکه چه نوع کوتاهی برای اسب شما مناسب است، باید به کارایی اسب و نیازهای اسبتان توجه کنید.

برای اسب شکارچی بهتر است تمام بدن اسب به جز قسمت زین اصلاح شود، با این کار به اسب کمک می کند که بیش از حد گرم نشود و عرق نکند ماشین اصلاحی که برای اصلاح اسب شکارچی باید خریداری شود باید از موتور قوی و تیغه های ضد زنگ باشد و همچنین از مدت زمان شارژ قابل قبولی برخوردار باشد.
در مورد اسب های مسابقه ای که در اصطبل نگهداری می شوند، اصلاح کامل مناسب تر است تا از گرم شدن بیش از حد و طولانی شدن زمان خنک شدن بدن جلوگیری کنند.
برای اسب هایی که مشغول کار سبک هستند یا اسب های مسن تر که مستعد ابتلا به ورم مفاصل هستند، قسمت عقب و پاها برای محافظت از مفاصل نباید اصلاح شود برای این اسب ها می توانید از ماشین های اصلاح با قیمت های مناسب و ارزان تر استفاده کنید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو انواع بهترین ماشین اصلاح موی بدن و موزن صورت اسب از معتبرترین برندهای دنیا مانند اندیس (Andis) با قیمت مناسب و گارانتی اصالت عرضه می شود.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم