برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

بهترین عطر و ادکلن اسپرت کالوین کلین زنانه و مردانه

بهترین عطر و ادکلن اسپرت کالوین کلین زنانه و مردانه

بهترین عطر و ادکلن مشترک کلوین کلین (Calvin Klein) بین خانم ها و آقایان با قیمت های خوب و رایحه های مختلفی مانند رایحه خنک، تند، گرم، شیرین و تلخ دارد که به راحتی خانم ها و آقایان می توانند از آن استفاده کنند.

این عطر و ادکلن های زنانه و مردانه کلوین کلین با نام هایی مانند عطر های اسپرت، ادکلن های مشترک بین خانم ها و آقایان، عطر و ادکلن های یونیسکس معروف هستند و هر کدام از این نام ها نشان دهنده ی عطر های مناسب برای آقایان و خانم ها است.

عطر های کلوین کلین زنانه و مردانه هر کدام بصورت جداگانه و تک جنسیتی بسیار هستند و می توانید اگر می خواهید رایحه ای کامل مردانه از ادکلن های مردانه کالوین کلین را دریافت کنید از عطر های مردانه برند کالوین کلین استفاده کنید.

و همینطور خانم ها که علاقه به رایحه ای کاملا زنانه دارند بهترین گزینه برای آنها خرید عطر های زنانه از برند کالوین کلین است که با نام برند های سی کی بطور مخفف نیز نامیده می شوند.

برند کالوین کلین از برندهای معروفی هستند که می توان گفت کسی نیست که نام آن را نشنیده باشد از پوشاک، اکسسوری های، کیف و کفش گرفته تا عطر و ادکلن، لوازم آرایشی که نام های متنوعی در بین عموم دارد مانند عطر های مردانه برند کالوین کلین، کالوین کلین، سی کی، CK ،Calvin Klein که نام برند مخفف به انگلیسی است.

کالوین کلین Calvin Klein برندی آمریکا است که در بین تمامی مردم دنیا به عنوان برند لاکچری و لوکس با قیمت مناسب از محبوبیت بسیاری برخوردار شده است.

کلوین در سال 1942 به دنیا آمده و بخاطر مادر هنرمندش شیفته ی دنیای هنر شد و طراحی و دوخت لباس ها را آموخت و رویای طراح بودن را در سر پرواند و در سال های 1959 تا 1962 در موسسه ی مد و فشن نیویورک به ادامه تحصیل در رشته ی طراحی لباس پرداخت.

در سال 1968 شرکت خود را در سن 26 سالگی راه اندازی کرد و به یکی از جوانان موفق در زمینه طراحی تبدیل شد.

فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن ارشاکو عطر و ادکلن های مشترک و اسپرت زنانه و مردانه کالوین کلین را با قیمت مناسب و گارانتی اصالت عرضه می کند .

عطر و ادکلن زنانه و مردانه کلوین کلین سی کی وان سامر 2020 ادو تویلت Calvin Klein CK One Summer 2020 EDT for men  women عطر و ادکلن زنانه و مردانه کلوین کلین سی کی وان سامر 2020 ادو تویلت Calvin Klein CK One Summer 2020 EDT for men  women
پیشنهاد ویژه محدود
2,584,000 تومان 2,735,000 تومان
%6 تخفیف
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن کلوین کلین سی کی وان سامر زنانه و مردانه Calvin Klein CK One Summer 2020 کد 17381 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم