برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

بهترین عطر و ادکلن دولچه گابانا مشترک زنانه و مردانه اصل با قیمت

بهترین عطر و ادکلن دولچه گابانا مشترک زنانه و مردانه اصل با قیمت 

عطر و ادکلن دولچه گابانا (Dolce & Gabbana)، ادکلن های مشترک اصل زیادی بین خانم ها و آقایان با قیمت خوب و رایحه های دلپذیری دارد که همگی از محبوبیت بسیاری در بین عموم مردم برخوردار هستند.

عطرهای اسپرت دولچی گابانا در واقع به عطر و ادکلن هایی گفته می شود که هم خانم ها و هم آقایان می توانند از آنها استفاده کنندو هر کس از آن با توجه به شیمی بدن خود بهره می برد به همین دلیل ممکن است عطری که یک خانم می زند رایحه ای کاملا متفاوت با همان عطر باشد که یک آقا از آن استفاده کرده است.

اینگونه عطر های مشترک دولچه گابانا با نام های دیگر از جمله عطر اسپرت دلچی گابانا، ادکلن یونیسکس (بدون جنسیت) دولچه گابانا نیز نامیده می شوند.

علاوه بر عطرهای مشترک دلچی گابانا که در مورد آن توضیح داده شد برند معروف دلچی گابانا که با نام دی اند جی نیز معروف هستند عطر و ادکلن های معروف مردانه و زنانه نیز دارند که همگی آنها از قیمت های متنوعی برخوردار هستند.

در بین عطر های مردانه برند دلچی گابانا d&g عطر و ادکلن های d&g لایت بلو و ادکلن مردانه dolce & gabbana the one قابل ذکر هستند که از پر فروش ترین عطر های مردانه در سراسر دنیا محسوب می شوند.

در بین عطر های زنانه دلچی گابانا نیز ادکلن های مختلفی از محبوبیت بسیاری در بین خانم ها و آقایان برخوردار هستند که از معروف ترین آنها می توان به لایت بلو d&g و عطر زنانه دوان دی ان جی زنانه اشاره کرد.

در سال 1985 خانه دولچی گابانا Dolce & Gabbana در سال 1985 تاسیس شده است که در شروع کار فعالیت خود را با طراحی لباس آغاز کردند، در ادامه فعالیت خط تولید خود را در زمینه های دیگری مانند اکسسوری، ساعت، کیف و کفش، عینک، عطر و ادکلن متمرکز کردند.

فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن ارشاکو انواع بهترین عطر و ادکلن زنانه و مردانه و همچنین عطر و ادکلن های مشترک بین زنانه و مردانه (عطر اسپرت) با قیمت های مناسب و گارانتی اصالت عرضه می کند.

43,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن زنانه و مردانه دلچی گابانا ولوت اکسوتیک لیدر ادوپرفیوم Dolce & Gabbana Velvet Exotic Leather edp for women and men کد 18122 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
20,948,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن زنانه و مردانه دلچی گابانا ولوت دیسرت عود ادوپرفیوم Dolce & Gabbana Velvet Desert Oud EDP FOR WOMEN MEN کد 5337 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
15,774,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن زنانه و مردانه دلچی گابانا ولوت تندر اود ادوپرفیوم Dolce&Gabbana Velvet Tender Oud edp for women and men کد 5338 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم