برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

خوشبوترین عطر و ادکلن تند زنانه

خوشبوترین عطر و ادکلن تند زنانه

عطر و ادکلن های تند زنانه از آن دسته عطرهای با رایحه خاص هستند که معمولا دارای نت های ادویه ای، گرم، تند و تازه می باشند ولی به فراخور ترکیب با نت های دیگر و رایحه نهایی ، ایجاد عطر گرم و تند مناسب روزهای سرد، خنک و تند برای روزهای گرم و رایحه تند و ملایم برای استفاده چهار فصل کرده است.
مواد تشکیل دهنده در عطر های تند معمولا از ادویه ها تشکیل می شوند که با توجه به اینکه از کدام قسمت از گیاه ادویه درست می شود رایحه و نت های متفاوتی به عطر می دهد.نت های ادویه ای تقریبا در تمام خانواده های بویایی قرار می گیرند؛ این نت ها ویژگی اعجاز انگیزی را در ترکیب ایجاد می کنند و مواد اولیه دیگر موجود در ترکیب را برجسته تر نشان می دهند.
عطرهای تند را می توان این گونه دسته بندی کرد؛ عطرهای تند چوبی‌، عطرهای تند گلی ، عطر های تند شرقی، عطرهای تند گلی-کهربایی، عطر های تند چوبی-چرمی و … که هر کدام از این ها در دو نوع ادکلن تند زنانه و عطر تند مردانه تقسیم بندی می شوند.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو بهترین و برترین عطر و ادکلن زنانه و مردانه تند، عطر با رایحه تلخ ، شیرین و، ترش، گرم و خنک با ماندگاری بالا و خط بوی بسیار بالا را با قیمت مناسب و ارزان و گارانتی اصالت به فروش می رساند.

8,823,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن زنانه پاکو رابان بلک ایکس اس لکسس اکستریم ادو پرفیوم Paco Rabanne Black XS LExces Extreme EDP For Women کد 2319 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم