برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها(1)
دوست داشتن1
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

عطر و ادکلن اجمل رین دراپس (رایندراپس) زنانه اصل و اورجینال Ajmal Raindrops

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن اجمل رین دراپس (رایندراپس) زنانه اصل و اورجینال Ajmal Raindrops کد 981 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر و ادکلن اجمل رین دراپس (رایندراپس) زنانه اصل و اورجینال Ajmal Raindrops 50 میل
نام تجاری:
722,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(15 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن اماراتی اجمل رین دراپس (رایندراپس) زنانه اصل و اورجینال Ajmal Raindrops از گروه بویایی گلی میوه ای در سال 2006 از مبدا امارات متحده عربی به بازار معرفی شد.عطر و ادکلن اجمل رین دراپس زنانه اصل و اورجینال با رایحه ملایم و شیرین که جهت استفاده ی روزانه بانوان در تمام فصول سال مناسب است. ادکلن اجمل رین دراپس زنانه اصل عطری است خوشبو و متعادل زنانه که با رایحه معطر و شاداب مرکبات و میوه ها آغاز می شود و حس ضعیفی از گلها در پس زمینه به همراه دارد.
با گذر زمان عطر تلخ شده و حالتی چوبی پیدا می کند که با گذر زمان این حالت قویتر می شود و رایحه ای رسمی و جدی به عطر می دهد اما به دلیل حضور رایحه شاداب میوه ها و گلها تلخی بالانس و قابل قبولی دارد.

رایحه مشابه با عطر و ادکلن شنل کوکو مادمازل زنانه ادوپرفیوم اصل Chanel Coco Mademoiselle را می توانید با  اجمل رین دراپس (رایندراپس) زنانه اصل تجربه کنید.

اگر خواهان جذابیت در جمع دوستان خود هستید عطر زنانه اجمل  رین دراپس اورجینال انتخاب مناسبی برای شماست.
ادوپرفیوم رین دراپس زنانه ترکیبی از رایحه های زیر است :
رایحه ها : نت های گلی - نوعی از چوب - میوه های معطر - عنبر

در ویدیو زیر نمایش ظاهری عطر زنانه اجمل رین دراپس اصل را مشاهده می کنید :

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر زنانه اجمل Ajmal Raindrops دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی عطر ارشاکو عطر و ادکلن اجمل رین دراپس (رایندراپس) زنانه اصل و اورجینال Ajmal Raindrops را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر زنانه اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
زنانه
نوع رایحه
شیرین و ملایم
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
50 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
چهار فصل
غلظت عطر
ادو پرفیوم
رایحه پایه
نت های گلی - نوعی از چوب - میوه های معطر - عنبر
نظرات
لطفا برای نوشتن
1401-07-08

رایحه ای فوق العاده خاص داره و البته بسیار شیک ‌و دوست داشتنی. موندگاریش هم خوبه. رایحه ی اکثر ادکلن های برند های مطرح شبیه به همه و با وجود هزینه زیادی که براشون میپردازین ممکنه نتونن شما رو متمایز کنند، اما این ادکلن کاملا منحصر بفرده و اگر ازش استفاده کنید تبدیل میشه به امضای شما و همه با این رایحه تنها یاد شما میفتن.

محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم