برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

عطر و ادکلن اجمل شادو آمور (امور) زنانه قرمز اصل Ajmal Shadow Amor

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن اجمل شادو آمور (امور) زنانه قرمز اصل Ajmal Shadow Amor کد 12647 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • ادو پرفيوم زنانه امپر EMPER URBAN WOMAN 75 میل
نام تجاری:
1,038,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(3 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن اجمل شادو آمور (امور) زنانه قرمز اصل Ajmal Shadow Amor  عطری از برند معتبر اماراتی است و دارای رایحه گرم و شیرین،مناسب روزهای سرد سال می باشد.
عطر شادو آمور  زنانه قرمز اصل با طراحی خاص شیشه قرمز رنگ بسیار زیبا و خاص انتخابی مناسب برای هدیه به بانوان شیک پوش و سخت پسند در روزهای سرد زمستانی است.

ادکلن زنانه اجمل شادو امور  قرمز اصل با رایحه میوه ای و گل عطری مناسب خانم های شیک پوش است.ادکلن دارای رایحه ی گلهای بهاری فریزیا و رایحه میوه ای ،وانیل ، مشک و سدر است که در ابتدا رایحه ی عطر سیب و پرتقال شیرین به همراه فریزیا است بعد از مدتی این رایحه به بوی وانیل و فریزیا و نت های میوه ای تغییر می کند و رایحه پایه آن مشک و سدر و چوب صندل است.

عطر شادو آمور  زنانه قرمز اصل عطری مناسب برای خانم های خوش سلیقه ای است که رایحه گرم و شیرین را میپسندند و رایحه ای مشابه با عطر زنانه ورساچه Crystal Noir دارد.

در ویدیو زیر نمایش ظاهری عطر زنانه اجمل شادو آمور ادوپرفیوم را مشاهده می کنید :

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر و ادکلن زنانه اجمل شادو آمور Shadow Amor دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی عطر ارشاکو عطر و ادکلن اجمل شادو آمور (امور) زنانه قرمز اصل Ajmal Shadow Amor را با قیمت مناسب مهیا نموده است تا از خرید عطر زنانه اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
زنانه
نوع رایحه
شیرین،گرم
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
75 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
چهار فصل
غلظت عطر
ادو پرفیوم
رایحه اولیه
سیب، پرتقال
رایحه میانی
وانیل، فریزیا، نت های میوه ای
رایحه پایه
مشک، سدر، صندل
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم