برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

عطر و ادکلن مردانه و زنانه اسنتریک مولکول 02 ادو تویلت Escentric Molecules Escentric 02 EDT men and women

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن مردانه و زنانه اسنتریک مولکول 02 ادو تویلت Escentric Molecules Escentric 02 EDT men and women کد 5357 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر و ادکلن مردانه و زنانه اسنتریک مولکول 02 ادو تویلت Escentric Molecules Escentric 02  EDT men and women 100 میل
  • عطر و ادکلن مردانه و زنانه اسنتریک مولکول 02 ادو تویلت Escentric Molecules Escentric 02  EDT men and women سمپل (با خرید بالای 5 سمپل هزینه ارسال رایگان می باشد)
نام تجاری:
5,298,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(5 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن مردانه و زنانه  اسنتریک مولکول مولکول 02 Escentric Molecules Escentric 02 EDT foe men and women در سال 2008 با رایحه ی غالب کهربا تولید و به بازار عرضه گردید . عطر Molecules Escentric 02 در نت اولیه ی خود دارای رایحه ی زنبق و یاسمن می باشد و در نت پایه نیز دارای رایحه ی ایزو ای سوپر می باشد که باعث منحصر به فرد شدن رایحه ی عطر اسنتریک 02 شده است . عطر اسنتریک مولکول اسنتریک 02 حس آرامش و خاص بودن و اعتماد به نفس را برای شما به ارمغان می آورد . عطر و ادکلن مردانه و زنانه  اسنتریک مولکول مولکول 02 دارای رایحه شیرین می باشد که آن را مناسب استفاده در فصول گرم سال می نماید.
عطر Escentric Molecules Escentric 02 رایحه های زیر را دارا میباشد :
رایحه ی اولیه : زنبق - یاسمن بزرگ گیا
رایحه ثانویه : -
رایحه ی پایه : ایزو ای سوپر
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر اسنتریک مولکول اسنتریک Escentric 02 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو عطر و ادکلن مردانه و زنانه اسنتریک مولکول 02 ادو تویلت Escentric Molecules Escentric 02  EDT for men را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
زنانه و مردانه
نوع رایحه
شیرین
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
100 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
روزانه
نظرات
لطفا برای نوشتن
1397-04-12

درود برای موجودی هر کالایی فقط باید ثبت سفارش کنید ( گزینه پرداخت در محل را انتخاب کنید) سپس بخش فروش رسیدگی میکنند. موفق باشید

1397-04-03

با سلام ، در طی چند بار تماس تلفنی با بخش فروشگاه سایت ، موفق نشدم به دریافت یک جواب برای موجودی و قیمت این عطر لطفا موجودی و قیمت این عطر را بفرمایید با سپاس

1395-06-13

عطری جذاب برای خانمها رایحه های این شرکت واقعا منحصر به فرد میباشند این عطر امروز به دستم رسید با اولین اسپری خاطرات دوران دبستان برای من تداعی شد ته بوی مداد تراشیده شده دراین عطر بوی قالبیه که منو بسیار شیفته خودش کرد پخش بوی این عطر و ماندگاری آن متوسط میباشد ولی رایحه خاص اون ارزش این هزینه رو داره

محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم