برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها(1)
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

عطر اسپرت اسنتریک مولکول مولکول 01 Escentric Molecules Molecule 01

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر اسپرت اسنتریک مولکول مولکول 01 Escentric Molecules Molecule 01 کد 5360 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر اسپرت اسنتریک مولکول مولکول 01 Escentric Molecules Molecule 01 100 میل
نام تجاری:
9,812,000 تومان
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن اسپرت اسنتریک مولکول مولکول 01 Escentric Molecules Molecule 01 EDT با رایحه ی غالب مشک تولید و به بازار عرضه گردید و رایحه ی ایزو E سوپر در تمامی نت های آن احساس می شود . عطر اسپرت اسنتریک مولکول مولکول 01 حس آرامش و شادابی را برای شما به ارمغان می آورد و شما از مصرف آن لذت خواهید برد . عطر Escentric Molecules Molecule 01 با ماندگاری و پخش بوی فوق العاده ای که دارد تا مدت ها رایحه ی خود را حفظ کرده و برروی لباس یا پوست شما باقی می ماند. عطر و ادکلن مولکول 01 دارای رایحه شیرین و تند می باشد که آن را مناسب استفاده در چهار فصل می نماید.
عطر Escentric Molecules Molecule 01 رایحه های زیر را دارا میباشد :
رایحه ی اولیه : ایزوE سوپر
رایحه ی ثانویه : ایزوE سوپر
رایحه ی پایه :ایزوE سوپر
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر اسپرت اسنتریک مولکول مولکول 01 Escentric Molecules Molecule 01 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو عطر و ادکلن اسپرت اسنتریک مولکول مولکول 01 Escentric Molecules Molecule 01 EDT را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر زنانه و مردانه اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
زنانه و مردانه
نوع رایحه
تند،شیرین
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
100 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
چهار فصل
غلظت عطر
ادو تویلت
نوع سفارش
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
نظرات
لطفا برای نوشتن
1396-10-11

سلام ترکیب رایحه هاش رو خیلی دوست دارم . شاید با اولین اسپری ای که زده میشه خیلی خوب متوجه ترکیبات نشیم ولی پس از گذشت چند دقیقه بوی ترکیبات به خوبی به مشام میرسه و مشخصه که کدام رایحه به عنوان رایحه اصلی است . بطری شیک و جذابی داره و غلظتش هم همون اندازه ای هستش که من می خواستم.

1395-06-02

ماندگاری خوب پخش بوی عالی دوفاکتور مهم برای عطرهای out home میباشد که در این عطر بارزه بااسپری این عطر حس شناوری در مزارع سرسبز و مرطوب تا اعماق وجودتان رسوخ میکندوبا این حس شمارو به دنیای مدرن امروزی میبرد وپس از این نوتهای هیجان انگیز آرامش درکنار ساحل بودن را هدیه خداحافظی با شما میکند

محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم