برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها(1)
دوست داشتن1
اضافه به مقایسه0

عطر زنانه بوتگا ونیتا Bottega Veneta for women EDP

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر زنانه بوتگا ونیتا Bottega Veneta for women EDP کد 3695 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر زنانه بوتگا ونیتا Bottega Veneta for women EDP 75 میل
نام تجاری:
9,780,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر زنانه بوتگا ونیتا Bottega Veneta for women EDP با رایحه ای گلدار، مدیترنه ای،ملایم و گرمی که دارد مناسب استفاده ی بانوان در فصل پاییز می باشد. کمپانی Bottega Veneta فعالیت خود را در ابتدا با  کمپانی Coty آغاز کرد و بیشتر عطر و ادکلن های آن دارای رایحه های چرمی،گلدار و مدیترانه ای هستند.عطر زنانه بوتگا ونیتا با ترکیبات شگفت انگیز خود تداعی گر یک کلبه ی کوچک چوبی با کتاب های چرمی داخل کتابخانه، پنحره ی باز رو به طبیعت،بوی خوش علف هرس شده،نسیم روح انگیز و بوی بلوط می باشد.از این رو فروشگاه اینترنتی ارشاکو عطر زنانه بوتگا ونیتا را با کسانی که به تک و یگانه  بودن اهمیت می دهند پیشنهاد می کند.

عطر زنانه Bottega Veneta for women EDP رایحه های زیر را دارا میباشد:

رایحه اولیه: ترنج-فلفل صورتی

رایحه میانی: گل یاس

رایحه پایه: چرم-نعناع هندی-دانه بلوط

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر زنانه بوتگا ونیتا Bottega Veneta for women EDP  دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو عطر زنانه بوتگا ونیتا Bottega Veneta for women EDP  را با قیمت مناسب مهیا نموده است تا از خرید عطر زنانه اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
زنانه
نوع رایحه
گرم و ملایم
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
75 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
روزانه
غلظت عطر
ادو پرفیوم
نظرات
لطفا برای نوشتن
1396-09-17

با اطلاعاتی که من از این ادوپرفیوم داشتم فکر میکردم با وجود رایحه فلفل با اولین اسپری بوی تندی احساس کنم اما این رایحه خیلی کم به مشامم رسید و مورد دیگر این که وقتی این ادوپرفیوم به دستم رسید در بطریش کمی زدگی داشت.

1396-08-25

وای فوق العاده است! وقتی درش رو باز کردم اولین بویی که حس کردم ترکیب نت های مرکبات و میوه بود بعد که روی پوستم اسپری کردم به سرعت به یک رایحه گرم و تند مثل دارچین تبدیل شد.بعد از مدتی یک رایحه دودی و پودری ایجاد شد و درآخر هم با چرم تند ترکیب شد و این تندی ماندگار شد. ماندگاریش عالی است و پخش بوی متوسطی ​​داره. عطر و بوش واقعا دوست داشتنی و کلاسیک هستش که میشه در هر کجا و هر زمان ازش استفاده کرد.

محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم