برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن1
اضافه به مقایسه0

عطر زنانه بوتگا ونیتا نات ادو فلورال Bottega Veneta Knot Eau Florale for women

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر زنانه بوتگا ونیتا نات ادو فلورال Bottega Veneta Knot Eau Florale for women کد 9373 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر زنانه بوتگا ونتا نات ادو فلورال Bottega Veneta Knot Eau Florale for women 75 میل
نام تجاری:
10,008,000 تومان
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر زنانه بوتگا ونیتا نات ادو فلورال Bottega Veneta Knot Eau Florale for women ساخت کشور فرانسه است و در سال 2015 به بازار جهانی معرفی و عرضه شد.عطر زنانه بوتگا ونتا نات ادو فلورال توسط دنیلا اندریر طراحی شده و ترکیبی بی نظیر و زنانه از گلهای صدتومانی و رز به همراه پرتغال ماندارین و اسطوخودوس دارد که جذابیت و حس تازگی عطر را دوچندان میکند.ادکلن Bottega Veneta Knot Eau Florale for women دارای غلظتی از نوع ادوپرفیوم است.به خاطر ماندگاری و پخش بوی مناسبی که دارد برای خانم هایی که اهل معاشرت و تفریح با دیگران هستند انتخاب خوبی است.عطر زنانه بوتگا ونیتا نت اولیه خود را با اسطوخودوس آغاز می کند و پس از مدتی گل رز و گل صدتومانی به میان می آیند و به عطر حس طراوت و شادمانی می بخشند و در پایان با رایحه لوبیا و صدر به ترکیبات خود پایان میدهد.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر زنانه بوتگا ونیتا نات ادو فلورال Bottega Veneta Knot Eau Florale for women دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو عطر زنانه بوتگا ونتا نات ادو فلورال Bottega Veneta Knot Eau Florale for women را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
زنانه
نوع رایحه
خنک و شیرین
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
75 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
غلظت عطر
ادو پرفیوم
رایحه اولیه
پرتغال ماندارین-بهارنارنج-اسطوخودوس
رایحه میانی
رز-صدتومانی چینی
رایحه پایه
لوبیای تونکا-سدر
نوع سفارش
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
نظرات
لطفا برای نوشتن
1396-09-17

غلظتش کمی زیاده و مورد پسند من نیست ، طرح روی درش رو خیلی دوست نداشتم . و با اطلاعاتی که از این عطر داشتم فکر می کردم رایحه گل رز در بین ترکیباتش قوی تر از بقیه باشه اما با اولین اسپری این رایحه رو خیلی قوی احساس نکردم.

1396-08-28

مطمئنا یک عطر "فرانسوی" است! عطر پاریس است! پاریس دیو ایو سنت لوران. ترکیب رایحه هاش نفس تازه ای از هوای کوه و شبنم صبح است بسیار ظریف و تمیز، جالب و جذاب! برای اکثر افراد بوی بسیار خوبی دارد. گرچه شروعش با رایحه گل صدف و گل رز همراه با ماندارین و نرلی است،اما به زودی و به شگفتی باز می گردد وجود اسطوخودوس و سدر و شیرینی تنکا آن را خیلی شگفت انگیزمی کند، این عطر بسیار زیبا و عاشقانه است،

محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم