برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

عطر و ادکلن مردانه دسکوارد وایلد DSQUARED Wild EDT for men

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن مردانه دسکوارد وایلد DSQUARED Wild EDT for men کد 3048 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر و ادکلن مردانه دسکوارد وایلد DSQUARED Wild EDT for men 100 میل
نام تجاری:
4,250,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن مردانه دسکوارد وایلد DSQUARED Wild EDT for men  توسط Daphane Bugey با رایحه و ترکیبی خاص و منحصر به فرد در سال 2014 ساخته شد. عطر دیسکوآرد وایلد که سمبلی از آزادی، سرعت و غرور می باشد توسط عکس هایی از اسب نر وحشی و مدل معروفی به نام Silvester Ruck تبلیغ شد . رایحه غالب آن درخت سرو می باشد. بطری دیسکوآرد وایلد که دارای طرحی از افسار اسب می باشد کاملا به این موضوع اشاره دارد . رایحه ی تند دیسکوآرد وایلد که بیشتر حاصل موادی نظیر رزین ، اپوپونوکس و مخمر آبجو می باشد بسیار شگفت انگیز و جادویی بوده و اتمسفر دلنشینی را برای شما رقم می زند و بیشتر مناسب روزهای گرم سال می باشد. عطر مشابه آن نیز عطر و ادکلن اسپرت اسنتریک مولکول Escentric 01 می باشد.
ادکلن مردانه DSQUARED² Wild رایحه های زیر را  دارا میباشد:
رایحه ی اولیه : درخت سرو ، علف چای
رایحه ی ثانویه : مرّ شیرین ، نمونه های رزینی ، گالبانوم
رایحه ی پایه : کهربا ، خاک
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر مردانه دسکوارد وایلد DSQUARED2 Wild دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو عطر مردانه دسکوارد وایلد DSQUARED2 Wild را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر مردانه اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
مردانه
نوع رایحه
تلخ
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
100 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
روزهای گرم
غلظت عطر
ادو تویلت
رایحه پایه
رزین – اپوپونوکس – لادن – درخت سرو – عنبر – تنتور خاک – مخمر آبجو – نوعی گیاه سنتولینا
نظرات
لطفا برای نوشتن
1395-10-07

من شیرازی هستم و جدای از بوی خوب عطر ماندگاری و پخش خیلی خوبی داره تو این اب و هوا اگه دنبال یه چیزه متفائت هستین اصلا فک نکنید چون عالیییییییییییییه

1394-06-25

اولین چیزی که بعد از تست این کار بهم دست داد لالیک لایت !! جدا انگار ورژن لایت و روشن لالیک مشکی رو بو می کردم. کارش بد نیست اما پخش تعطیل ! بخصوص اگر نواحی مرطوب هستید !

1394-06-25

خواهش میکنم احسان جان، فقط اگه پخش و ماندگاریش بیشتر بود میرفت تو لیست خریدم. حیف.

1394-06-25

عزیز سلام..توصیف قشنگی بود از این کار..منم دقیقا این حس رو به بوش دارم!!!!

1394-06-25

تصور کنید وسط یه جنگل نمناک و بدون نور هستید. ازون جنگل هایی که نقطه به نقطش رو درختای بلند و سر به فلک کشیده فرا گرفته. ازون درختها که اجازه نمیده نور خورشید به خاک جنگل برسه. یه جنگل مرطوب و تقریبا تاریک پر از قارچ های عجیب و غریب. بوی برگ درختا و خاک نرم و خیس و خزه که هنگام قدم زدن زیر پای شما هستن هم به مشام میرسه. این حسی هست که من از wild dsquared2 میگیرم.

1394-06-25

این کار بسیار خوشبوست...مناسب روزمره...متاسفانه فقط پخش بو بالا نیست.

1394-06-25

انتخاب هایی که دارید مشخص نیست که برای زمستان یا اینکه برای تابستان میخواهید عطر خریداری کنیدولی در بین انتخاب هاتون با توجه به شغل شریفتون که با تعداد زیادی اشخاص که مطمعنا سلیقه های متفاوتی هم خواهند داشت ارتباط برقرار می کنید . بنده اینوکتوس رو پیشنهاد می کنم که بوی 95 درصد همه پسندی داره ولی برای بهار و تابستان مناسبه . پخش و ماندگاری خوبی هم داره دو عطر دیگه روایح متفاوتی دارند و سلیقه خاص خودشونو میطلبند . فقط هم برای زمستان به درد می خورند .* برای مراکز خرید معمولا عطرهای حاوی پرتقال مناسب می باشد و مشتری رو برای خرید بیشتر ترغیب می کنند *با تشکر

1394-06-25

عرضم به خدمت شما این عطر برای عروسی و کاسبی خوب میاد ؟24 سالمه اگه کسی می تونه راهنمایی کنه کدوم از اینا رو انتخاب کنم L'instant Pour Homme Eau Extreme EDP Invictus 1Million Absolutely Goldمی خام باحال و خوب باشه آدم خاصی نیستم اگه یه کدوم از اینا خاصه بگین مرسی

1394-06-25

خاک زمین؟! سه تا موادش تو هیچ عطری نبود.

1394-06-25

در یک فروشگاه که تست کردم توش خاک داره!!؟؟؟خیلی کنجکاو شدم ببینم چه بوییه برام ی سوال شده؟

1394-06-25

وای خیلی بوی جالبی داره منو یاده کوچه خیابونای بچگیم میندازه انگار این بو رو بیست سال پیش استشمام کردم .

1394-05-26

سلام خیلی بوی جالبی دارد منو یاده کوچه خیابون های بچگیم میندازد انگار این بو رو بیست سال پیش استشمام کردم .

1394-05-19

عطر مردانه دسکوارد وایلد بسیار خوشبو است وماندگاری بالایی دارد و مخصوص مردان خوش تیپ است و این عطر خوب خود ر ا در مراسم های شلوغ نشان می دهد .

محصولات مرتبط
10,033,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن مردانه دسکوارد هی وود راکی مانتاین وود ( مشکی ) ادو تویلت DSQUARED He Wood Rocky Mountain wood EDT for men کد 557 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم