برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

عطر و ادکلن کالوین کلین سی کی وان مردانه و زنانه اصل Calvin Klein Ck One

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن کالوین کلین سی کی وان مردانه و زنانه اصل Calvin Klein Ck One کد 2457 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر مردانه کلوین کلین سی کا وان Calvin Klein Ck One 200 میل
نام تجاری:
2,409,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(4 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن مردانه و زنانه کالوین کلین سی کی وان مردانه و زنانه اصل  Calvin Klein Ck One از گروه بویایی مرکبات معطر در سال 1994 معرفی شد. طراحان این عطر Alberto Morillas  و Harry Fremont می باشند.نت های غالب عطر کلوین کلین  Ck One اصل از مرکبات ، نت های سبزو نتهای چوبی تشکیل شده است و با رایحه ای ترش و خنک مناسب روزهای سرد سال است.

عطر مردانه کالوین کلین سی کی وان مردانه و زنانه اصل دارای رایحه های زیر می باشد:

رایحه اولیه: آناناس، پرتقال ماندارین، پاپایا، ترنج، هل و لیمو
رایحه میانی: جوز، ریشه زنبق زرد، گل یاس، گل سوسن
رایحه پایانی:  چوب صندل، کهربا، مشک، سدر  و عنبر

عطر مردانه  CK one محصولی از شرکت کلوین کلین با رایحه ی مرکبات معطر می باشد.دارای بویی دلچسب و استثنایی می باشد  و برگرفته از دختری عاشق می باشد.

رایحه مشابه با عطر و ادکلن کالوین کلین سی کی وان مردانه و زنانه را می توایند با عطر و ادکلن مردانه آزارو کروم Azzaro chrome تجربه کنید.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر مردانه کلوین کلین سی کا -وان Calvin Klein Ck One دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن ارشاکو عطر و ادکلن کالوین کلین سی کی وان مردانه و زنانه اصل  Calvin Klein Ck One را با قیمت مناسب مهیا نموده است تا از خرید عطر اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
مردانه
نوع رایحه
شیرین
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
200 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
روزانه
غلظت عطر
ادو تویلت
رایحه اولیه
آناناس ، نت های سبز رنگ ، ماندارین ، هل ، ترنج ، لیمو ، پاپایا
رایحه میانی
جوز ، گل رز ، گل یاس ، ریشه زنبق زرد ، سوسن ، گل بنفشه
رایحه پایه
چوب صندل ، مشک ، عنبر ، سدر ، بلوط
نظرات
لطفا برای نوشتن
1396-11-26

عطر بسیار مرغوب و با ارزشیه در بین عطرهای خنک . همزمان با چند عطر خنک دیگه تست و مقایسه کردم که دوتا از اونهارو ذکر میکنم . 1 - Le Jardin De Monsieur Li Hermes که با سمپل اوریجینال تست گرفتم و با قیمتی حدود سه برابر و کیفیتی پایینتر و حتی ماندگاریه کمتر نتونست بپای CK One برسه و از اون عقب افتاد . 2 - Vetiver Fatal از برند آتلیه کلن که با نسخۀ اوریجینال تست گرفتم و این هم با قیمتی حدود سه برابر و کیفیتی شاید در حد CK One و قدرتی نزدیک به اون نتونست بپایش برسه . این تست برای هفتمین بار انجام شده و هنوز رقیب سخن داری براش پیدا نشده شاید با 4 یا 5 برابر قیمت یه برند نیش دیگه زاییده بشه که بتونه حرفی گفته باشه . که اخیراً هم کلی برند نیش مثل قارچ از زمین سر برآوردن که معلوم نیست اینها دویست سیصد سال پیش دنبال چه کاری بودن که اسمشون را گذاشتن عطر ساز کهن و یه هویی از کجا پیداشون شده با قیمتهای نجومی . بعضی عطرها مثل بعضی ضرب المثلها و اشعار جاودانۀ تاریخ همیشه با اثرتر و کارآمدتر هستند خصوصاً که مورد استفاده ای برای جنسیت از طرف شرکت سازنده و حتی استفاده کنندگان برای اون در نظر گرفته نشده و یا القاء نشده خوشبختانه . موفق و پیروز باشید .

1396-03-07

از بهترین کارهای خنک برند Calvin Klein و همچنین دنیای عطر خنک ، با رایحه ای خنک ، تازه و نیمه تلخ و کمی شیرین از مرکبات و میوه با همراهیِ تمی از گلها و چوبهای مرغوب ، اگر برای اولین بار رایحش به مشامتون برسه احساس تازگی بهتون دست میده ، انگار که نفستون باز شده و ریه هاتون یه تمیزکاریِ اساسی و تازه شده تغییر رایحه و نتهاش به دمای محیط و گرمای بدن ربط داره و میتونه آهسته یا سریع باشه که در پخش و ماندگاریِ عطر هم تاثیر زیادی میگذاره پخش عطر 2 - 3 ساعتی میشه تا فاصلۀ یکی - دو متر و بخاطر نوع رایحه ، پخش ملایمی داره و دراین عطر EDT درست هم رعایت شده چون اگه تعداد زیادی اسپری بشه ، بوش تند و شیرین میشه ماندگاریِ عطر روی پوست بطور محسوس چهار - پنج ساعت و روی لباس نخی و کتان بستگی به دما داره و حدود پنج الی هفت ساعتِ از بیست سال پیش تا الان که تست و استفاده کردم ، هم رایحه و هم قدرت پخش و ماندگاری تغییری نداشته از نت ابتدایی تا نت پایانی کلاً همۀ مراحل میزان یا بالانس خوبی داره و در هر لحظه خوشبو و دلنشینه حتی در مقایسه با عطرهای خنک گرونتر رایحه : 9 از 10 بسیار تازه و دلنشین پخش بو : 7 از 10 ماندگاری : 8 از 10 جلوه و گیرایی : 8 از 10 ارزش خرید : 10 از 10 نسخۀ 200 میل موفق و شاد باشید .

1396-02-21

این عطرو بهمراه یک عطر دیگه از همین برند با ثبت نام و پرداخت اینترنتی از همین سایت تهیه کردم ، کیفیت عطرها بطور کلی نسبت به بیست سال پیش از نظر من تغییر قابل مشاهده ای نداشت ، از بابت ارسال صحیح و سالم و همینطور سریع سفارشها توسط سایت و مجموعۀ شما سپاسگزارم ،

محصولات مرتبط
عطر مردانه کلوین کلین اترنیتی آکوا Calvin Klein Eternity Aqua For Men عطر مردانه کلوین کلین اترنیتی آکوا Calvin Klein Eternity Aqua For Men
پیشنهاد ویژه محدود
1,813,000 تومان 1,913,000 تومان
%5 تخفیف
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن کالوین کلین (سی کی) اترنیتی آکوا مردانه Calvin Klein (ck) Eternity Aqua کد 2303 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم