برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها(1)
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

عطر و ادکلن کالوین کلین دیپ ایفوریا زنانه ادوپرفیوم Calvin Klein (CK) Deep Euphoria

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن کالوین کلین دیپ ایفوریا زنانه ادوپرفیوم Calvin Klein (CK) Deep Euphoria کد 15414 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر و ادکلن زنانه کالوین کلین دیپ ایفوریا Calvin Klein Deep Euphoria EDP for women 100 میل
نام تجاری:
5,531,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(2 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن زنانه کالوین کلین (سی کی) دیپ ایفوریا زنانه ادوپرفیوم Calvin Klein (CK) Deep Euphoria از گروه بویایی چایپر گلی در سال 2016 توسط عطاران مشهوری چون هونورین بلانک , آن گوتلیب ساخته و وارد بازار شد.عطر کالوین کلین از رایحه غالب رز، نتهای چوبی و ادویه تند و تازه تشکیل شده که رایحه ادکلن سی کی دیپ ایفوریا زنانه با رایحه گرم که ایجاد میکند می تواند همراه مناسبی برای بانوان شیک پوش در روز های سرد سال باشد. عطر کالوین کلین دیپ ایفوریا زنانه در ابتدا با رایحه دریایی،برگ پرتقال و فلفل آغاز شده و در ادامه با گل های رز،صد تومانی،شمعدانی و یاس که به عنوان رایحه میانی به کار رفته اند حس تازگی را در شما ایجاد می کند.در انتها نیز با ترکیب روایح چوبی , مشک , نعناع هندی عطری فوق العاده خاص را برای شما پدید می آورد.
رایحه غالب عطر کلوین کلاین دیپ ایفوریا مدیترانه ای گلی و ترکیبی از رز و نعناع هندی می باشد که باعث می شود رایحه تندی به مشام شما برسد.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره  عطر و ادکلن زنانه کالوین کلین دیپ ایفوریا  Deep Euphori دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن ارشاکو عطر و ادکلن کالوین کلین دیپ ایفوریا زنانه ادوپرفیوم Calvin Klein (CK) Deep Euphoria را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر زنانه اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
زنانه
نوع رایحه
گرم
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
100 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
روزهای سرد
غلظت عطر
ادو پرفیوم
رایحه اولیه
فلفل
رایحه میانی
رز , شمعدانی , گل صدتومانی , یاس
رایحه پایه
روایح چوبی , مشک , نعناع هندی
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم