برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

عطر و ادکلن مردانه باسانو اکستریمیس بلک Bassano Extremis Black for men

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن مردانه باسانو اکستریمیس بلک Bassano Extremis Black for men کد 13194 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر و ادکلن مردانه آمواج رفلکشن Amouage Reflection for men 100 میل
نام تجاری:
2,165,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(3 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن مردانه باسانو اکستریمیس بلک Bassano Extremis Black for men همیشه از کیفیت بالایی برخوردار بوده و هستند و یکی از بهترین عطرهای مردانه‌ ی باسانو که به بازار عطرها معرفی شده است.با توجه به این حجم تا مدت زیادی می توانید از Extremis Black  استفاده کنید.پس از اسپری کردن ادکلن مردانه اکستریمیس روی پوست و محل نبضتان متوجه بوی چوب سدر ،عدنان ،آمبروکسان خواهید شد که هیجان و شادی فراوانی را به شما منتقل می کند. نت‌های میانی از پچولی،فلفل هندی ،صمغ ،فلفل سیچوان،اسطوخدوس ساخته می شوند و پس از مدتی طولانی، این نت‌ها‌ جای خود را به نت‌های پایانی خواهند داد. نت‌های پایانی از چوب ترنج ،فلفل تشکیل ‌شده‌اند.بطری ادکلن بلک درست مثل تمام عطرهای دیگر باسانو لوکس و زیبا طراحی شده است. روی شیشه نشان تجاری باسانو به‌خوبی کار شده و دیده می شود. مایع درون بطری به رنگ طلایی بوده و به‌خوبی از روی شیشه‌ی شفاف آن دیده می شود. در بطری با رنگ نقره‌ای و درخشانش به‌خوبی روی شیشه سوار شده است. 

 فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر و ادکلن مردانه باسانو اکستریمیس بلک Bassano Extremis Black for men دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو عطر و ادکلن مردانه باسانو اکستریمیس بلک Bassano Extremis Black for men را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

 

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
مردانه
نوع رایحه
تند
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
100 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
غلظت عطر
ادو پرفیوم
رایحه اولیه
چوب سدر ،عدنان ،آمبروکسان
رایحه میانی
پچولی،فلفل هندی ،صمغ ،فلفل سیچوان،اسطوخدوس
رایحه پایه
ترنج ،فلفل
سایر مشخصات
مبدا برند فرانسه
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم