برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

عطر و ادکلن مردانه باسانو اکستریمیس اینتنس Bassano Extremis Intenese for men

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن مردانه باسانو اکستریمیس اینتنس Bassano Extremis Intenese for men کد 13193 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر و ادکلن مردانه آمواج فت Amouage Fate for men 100 میل
2,382,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن مردانه باسانو اکستریمیس اینتنس Bassano Extremis Intenese for men که یکی از قوی ترین عطرهای برند فرانسوی است که به بازار جهانی عطرها معرفی شده است. پس از اسپری کردن Extremis Intenese روی پوست و محل نبضتان متوجه بوی صندل چوب و عنبر خواهید شد. این ترکیب شیرین، هیجان و شادی فراوانی را به شما منتقل می کند. پس از مدتی این نت‌های آغازی جای خود را به نت‌های میانی خواهند داد. نت‌های میانی از بادام تلخ،اسطوخدوس،یاسین ساخته می شوند. این ترکیب اعتمادبه‌نفس و تمرکز زیادی را به شما هدیه می کند. پس از مدتی طولانی، این نت‌ها‌ جای خود را به نت‌های پایانی خواهند داد. نت‌های پایانی از بروگت و زیره سبز تشکیل ‌شده‌اند. پس از استشمام بوی این نت‌ها، احساس آرامش و هماهنگی درونی خوبی خواهید داشت.ادکلن Bassano بوی شرقی و شیرینی دارد و برای فصول پاییز و زمستان پیشنهاد می شود. بطری Bassano Extremis Intenese بسیار زیبا و جذاب طراحی شده و به‌ خوبی در دست جا می شود. شیشه ادکلن مردانه باسانو اکستریمیس به رنگ شفاف بوده و مایع درونش به رنگ‌ آبی می باشد. روی شیشه عطر اکستریمیس اینتنس نشان تجاری زیبای باسانو و نام عطر دیده می شود.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر و ادکلن مردانه باسانو اکستریمیس اینتنس Bassano Extremis Intenese for men دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو  عطر و ادکلن مردانه باسانو اکستریمیس اینتنس Bassano Extremis Intenese for men را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

 

 

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
مردانه
نوع رایحه
شیرین
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
100 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
غلظت عطر
ادو پرفیوم
رایحه اولیه
صندل چوب ،عنبر
رایحه میانی
بادام تلخ ،اسطوخدوس،ياسين
رایحه پایه
بروگت ،زيره سبز
سایر مشخصات
مبدا برند فرانسه
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط
عطر و ادکلن مردانه شوپارد Chopard 1000 Miglia EDT For Men عطر و ادکلن مردانه شوپارد Chopard 1000 Miglia EDT For Men
پیشنهاد ویژه محدود
3,199,000 تومان 3,350,000 تومان
%5 تخفیف
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن مردانه شوپارد 1000 میگلیا کرونو Chopard 1000 Miglia Chrono EDT For Men کد 13591 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم