برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

کلاه گیس (پوستیژ) زنانه باب چتری دار مجعد هایلالیت دار قهو ه ای بلوند متوسط Brown Bob Wigs

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید کلاه گیس (پوستیژ) زنانه باب چتری دار مجعد هایلالیت دار قهو ه ای بلوند متوسط Brown Bob Wigs کد 20575 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
رنگ
  • هایلایت قهوه ای بلوند
نام تجاری:
5,956,000 تومان
موجود- خریداری شده از آمریکا
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

کلاه گیس (پوستیژ) زنانه باب چتری دار مجعد هایلالیت دار قهو ه ای بلوند متوسط Brown Bob Wigs از الیاف درجه یک ابریشمی با کیفیت بالا مناسب برای افراد بزرگسال طراحی و ساخته شده است.کلاه گیس با فیبر 100% با کیفیت بالا و مقاوم است که دارای قطر مو متوسط است نه خیلی نازک و یا ضخیم که باعث می شود طبیعی به نظر برسد و حتی نرم تر از موهای واقعی هستند. بدون گره خوردن و کمترین ریزش، کلاه گیس زنانه باب قهوه ای مخلوط می تواند برای طولانی مدت استفاده می شود.کلاه گیس باب با چتری شما را زیباتر می کند، و فرهای طبیعی با طرح رنگ هایلایت بلوند ترکیبی قهوه ای ، شما را شیک و درخشان می کند. چتری ها را می توان مطابق میل خود کوتاه کرد. کلاه گیس کوتاه قهوه ای مجعد انتخابی عالی خواهد بود! طبیعی و سبک وزن است و پوشیدن آسان دارد و به راحتی تغییر شکل نمی دهد مناسب استفاده روزمره، جشن و دورهمی ها و.....کلاه کلاه گیس باب سون کالر قابل تنظیم و راحت  است اندازه این کلاه گیس (54-57 سانتی متر) برای دور سر اکثر افراد مناسب است و دو بند به شما کمک می کند سفتی این کلاه گیس مجعد را با چتری تنظیم کنید. تور داخلی از مواد قابل تنفس و پوست ساخته شده است، مواد طبیعی که پوشیدن آن راحت است.

 فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره کلاه گیس زنانه باب چتری دار مجعد هایلالیت دار قهو ه ای بلوند سون کالر دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی کلاه گیس ارشاکو کلاه گیس (پوستیژ) زنانه باب چتری دار مجعد هایلالیت دار قهو ه ای بلوند متوسط Brown Bob Wigs با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید کلاه گیس زنانه اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
مناسب برای
بانوان
نوع
متوسط
جنس
الیاف مصنوعی
رنگ
قهوه ای بلوند هایلایت دار
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم