برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

حالت دهنده مو بابیلیس Babyliss BAB2469TTE Hair Styler

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید حالت دهنده مو بابیلیس Babyliss BAB2469TTE Hair Styler کد 14909 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
1,976,000 تومان
محصولات شرکتی دارای گارانتی میباشند
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

حالت دهنده مو بابیلیس Babyliss BAB2469TTE Hair Styler اگر می خواهید بدون هیچ زحمت زیادی موهای موج دار سالم و بدون وز داشته باشید حالت دهنده بابیلیس BAB2469TTE با پوشش تیتانیوم تورمالین را امتحان کنید که نسبت به سایر پوشش ها بسیار مقاوم و بادوام است و مجهز به فناوری تولید یون می باشد که مانع از ایجاد الکتریسیته ساکن در موها شده و از وز شدن موها کاملا جلوگیری می کند و به راحتی امواج فوق العاده زیبایی را بدون آسیب زدن به موها ایجاد کرده و درخشندگی خاصی را به موها می دهد و همچنین با ایجاد موج هایی عمیق و نرم ، به موهایتان زیبایی می بخشد.
حالت دهنده Babyliss BAB2469TTE قابلیت تنظیم دما در 5 حالت از دمای 140 تا 210 درجه را داراست تا مطابق نوع مویی که دارید انتخاب کنید ، و هرگز آسیبی به موهایتان نمی زند و فرقی نمی کند که موهایتان آسیب دیده و یا نرم و درشت باشند حالت دهنده مدل BAB2469TTE باعث می شود که موهایتان کاملا زیبا بنظر برسد و هر کسی را تحت تاثیر قرار دهد.
داخل دستگاه سه المنت سرامیکی قرار گرفته است که به طور یکنواخت گرما را توزیع کرده و بسیار سریع به دمای مورد نظر رسیده و ثابت می کند و کاملا مانع از سوختن مو می شود.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی حالت دهنده مو Babyliss BAB2469TTE دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو حالت دهنده مو بابیلیس باب 2469 تی تی ای Babyliss BAB2469TTE Hair Styler را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید حالت دهنده مو اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
جنس صفحات
تیتانیوم تورمالین
نوع صفحات
پهن
بیشینه‌ دما
210 درجه‌ی سانتی‌گراد
فناوری تولید یون
دارد
دکمه‌ی روشن/خاموش
دارد
قابلیت تنظیم دما
بله - 5 دما
سیم گردان
دارد
طول سیم
2.7 متر
سایر ویژگی ها
- 5 دمای قابل تنظیم (140، 160، 180، 200 و 210 درجه‌ی سانتی‌گراد)
- دارای المنت سرامیکی
- مصرف برق بهینه شده
- توان: 95 وات
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم