برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

کرپ پشم مرون قهوه ای متوسط Mehron Crepe Hair 12-inch Braid Medium Brown

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید کرپ پشم مرون قهوه ای متوسط Mehron Crepe Hair 12-inch Braid Medium Brown کد 9260 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
2,371,000 تومان
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

کرپ پشم مرون قهوه ای متوسط Mehron Crepe Hair 12-inch Braid Medium Brown یک محصول ایده آل و پر مصرف در صنعت سینما و تلویزیون است که برای ایجاد چهره ها و شخصیت های مختلف کاربردی می باشد. کرپ پشم مرون به رنگ قهوه ای ملایم و بافته شده است که با الیاف پشمی و بسیار مقاوم و مناسب برای چهره چردازی و ایجاد ریش و سبیل مصنوعی می باشد. کرپ پشم مرون حدود 40 سانتی متر است و با قیمت مناسبی که دارد می تواند تا مدت زیادی جوابگوی مصرف شما باشد.  کرپ، رشته های پشم کوسفند بافته شده در رنگ های مختلف است که برای ایجاد ریش و سبیل، ابرو و خط ریش مصنوعی در چهره آرایی  تلویزیون و سینما بسیار کاربردی است. 

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره کرپ پشم مرون قهوه ای متوسط Mehron Crepe Hair 12-inch Braid Medium Brown دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو کرپ پشم مرون قهوه ای متوسط Mehron Crepe Hair 12-inch Braid Medium Brown  را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید کرپ پشم اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم