برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

کلاه طاسی دریم مدل DREAM Deluxe Wig Cap Jumbo Black 2 pc Model: 060

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید کلاه طاسی دریم مدل DREAM Deluxe Wig Cap Jumbo Black 2 pc Model: 060 کد 9227 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
تعداد در هر بسته
  • 2 عدد
  • 12 عدد
  • 24 عدد
نام تجاری:
546,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(3 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

کلاه طاسی دریم مدل DREAM Deluxe Wig Cap Jumbo Black 2 pc Model: 060 در یک سایز است و برای بسیاری از موارد کاربرد دارد. کلاه طاسی مدکور در رنگ مشکی و در دو حالت 2 تایی و 24 تایی ارائه می شود که به رنگ مشکی، رنگ طبیعی پوست و رنگ قهوه ای می باشد و در تصویر فقط یک نوع به نمایش گذاشته شده است. این کلاه طاسی برای استفاده در کلاه گیس، مش، سربند، تور مو، تورماهی، کلاه اسپندکس مورد استفاده قرار می گیرد. 

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره کلاه طاسی دریم مدل DREAM Deluxe Wig Cap Jumbo Black 2 pc Model: 060 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو  کلاه طاسی دریم مدل DREAM Deluxe Wig Cap Jumbo Black 2 pc Model: 060 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید کلاه طاسی اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم