برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

ست قلمو حرفه ای 32 قطعه DRQ Professional Makeup Brush Set

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ست قلمو حرفه ای 32 قطعه DRQ Professional Makeup Brush Set کد 9186 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
1,904,000 تومان
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ست قلمو حرفه ای دی آر کیو 32 قطعه  DRQ Professional Makeup Brush Set یک مجموعه کامل در 32 قطعه است که دارای 4 رنگ مختلف در طراحی زیبا می باشد. انواع برس ها با کیفیت عالی الیاف و دسته قلمو که برای آرایش کامل و بی نقص می تواند بهترین گزینه باشد. آرایش چهره و تک تک قسمت های صورت را با قلموهای با کیفیت  این مجموعه می توانید انتحان کنید و لذت ببرید. شستشوی راحت و بدون مشکل قلمو با طئل عمر بالا در کنار تنوع شکل و فرم قلمو ها باعث می شود تا از آرایش و میکاپ خود لذت ببرید. رنگ های مختلف کیف چرمی و برس ها را می توانید در تصویر ببینید. قلم مو هر یک به طور جداگانه در کیف مخصوص قرار گرفته اند تا در اثر برخورد به هم رنگ ها و برس و الیاف خراب نشوند. یک مجموعه تر و تمیز و ایده آل با قیمتی مناسب که یک آرایش حرفه ای را برای شما سهل می سازد. 

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ست قلمو حرفه ای 32 قطعه  DRQ Professional Makeup Brush Set دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو  ست قلمو حرفه ای 32 قطعه  DRQ Professional Makeup Brush Set را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ست قلمو اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم