برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

کلاه گیس زنانه وای وین کوتاه حالت دار Yviann Short Black Human Hair

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید کلاه گیس زنانه وای وین کوتاه حالت دار Yviann Short Black Human Hair کد 13806 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
3,343,000 تومان
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

کلاه گیس زنانه وای وین کوتاه حالت دار Yviann Short Black Human Hair از جنس الیاف مصنوعی با کیفیت و قابل شستشو میباشد که بر روی سر جلوه ای کاملاً طبیعی دارد .این محصول به رنگ مشکی میباشد و میتوانید بنابر سلیقه خود آن را حالت دهید .
این محصول دارای یک کلاه قابل تنظیم بر روی سر است و نیازی به گیره های اضافی برای فیکس کردن آن ندارید ،کافی است با استفاده از بندها و گیره های خود کلاه آن را تنظیم کنید .
برای شستشوی کلاه گیس کافی است ابتدا آن را با دست مرتب کنید و موها را چندین بار جابه جا کنید تا از هم باز شوند .سپس مقداری شامپوی ملایم را در آب سرد بریزید و موها را با آن بشویید سپس آبکشی کنید .
اجازه دهید موها در دمای معمولی خشک شوند و از قرار دادن آن جلوی آفتاب و جریان باد خودداری کنید .بعد از خشک شدن ابتدا با دست مرتب کنید سپس روغن آرگان بزنید و به آرامی شانه کنید .

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی در مورد کلاه گیس زنانه وای وین کوتاه حالت دار دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه ارشاکو کلاه گیس زنانه وای وین کوتاه حالت دار Yviann Short Black Human Hair را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید کلاه گیس زنانه با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
مناسب برای
بانوان
نوع
کوتاه
جنس
طبیعی (موی انسان)
رنگ
مشکی طبیعی
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم