برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

کلاه گیس زنانه جودیر مدل فرفری بلند Joedir Wavy Synthetic Wigs For Women

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید کلاه گیس زنانه جودیر مدل فرفری بلند Joedir Wavy Synthetic Wigs For Women کد 13803 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
5,039,000 تومان
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

کلاه گیس زنانه جودیر مدل فرفری بلند Joedir Wavy Synthetic Wigs For Women از جنس الیاف مصنوعی با کیفیت و مقاوم در برابر حرارت است ،بر روی سر ظاهری طبیعی دارد و خط موها در آن به خوبی طراحی شده تا جلوه بهتری داشته باشد .
این محصول همانطور که در عکس مشخص است دارای ریشه های مشکی با دنباله قهوه ای میباشد .طول تقریبی موها در حالت فرفری 71 سانت است و شما میتوانید آن را به دلخواه فرم داده یا کوتاه کنید .
کلاه گیس جودیر دارای یک کلاه با اندازه متغیر است و در اطراف آن بست ها و بندهایی تعبیه شده تا در صورت نیاز آن را تنگ تر کنید .در قسمت جلوی کلاه گیس هم به دلیل داشتن ظاهر طبیعی از یک توری نازک و با کیفیت استفاده شده است .

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی در مورد کلاه گیس زنانه جودیر مدل فرفری بلند دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو کلاه گیس زنانه جودیر مدل فرفری بلند Joedir Wavy Synthetic Wigs For Women را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید کلاه گیس زنانه با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
مناسب برای
بانوان
نوع
بلند
جنس
الیاف مصنوعی
رنگ
قهوه ای با ریشه مشکی
اندازه
71 سانتی متر
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم