برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

ابرو مصنوعی لشی براوز Lashybrows Natural Human Hair Eyebrow

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ابرو مصنوعی لشی براوز Lashybrows Natural Human Hair Eyebrow کد 13612 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
رنگ
  • مشکی
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(3 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ابرو مصنوعی لشی براوز Lashybrows Natural Human Hair Eyebrow از جنس موی طبیعی انسان است که لایه زیرین آن (پایه) سیلیکونی میباشد .این ابروی مصنوعی به دلیل داشتن کیفیت مطلوب تا بیشتر از 3 ماه به طور طولانی مدت و یا برای مصرف روزانه قابل استفاده است .هم به صورت مداوم و هم به صورت مقطعی از آن استفاده نمایید و به طور دقیق آن را روی صورت خود فیکس کنید ،کوتاه کنید و مرتب نمایید تا جلوه زیباتری داشته باشد.
این محصول به صورت دست ساز تهیه شده و کاملاً بدون ریزش است .همچنین به دلیل لایه سیلیکونی مرغوب و درجه کیفیت محصول ،موهای طبیعی ابرو شما ریزش نخواهد کرد .ابرو مصنوعی لشی براوز برای آقایان و خانم ها قابل استفاده است .
برند لشی براوز با استفاده از مواد اولیه با کیفیت شعار همیشگی خود را در زیبایی دارد.

در ویدیو زیر نمایش ظاهری ابرو لشی براوز با تار موی طبیعی انسان را مشاهده می کنید :

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی در مورد ابرو مصنوعی لشی براوز دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه ارشاکو ابرو مصنوعی لشی براوز Lashybrows Natural Human Hair Eyebrow را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ابرو مصنوعی با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم