برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

کوله پشتی لپ تاپ الس بی پی 3 Elless BP 3 Backpack For 15.6 Inch

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید کوله پشتی لپ تاپ الس بی پی 3 Elless BP 3 Backpack For 15.6 Inch کد 14794 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(3 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

کوله پشتی لپ تاپ الس بی پی 3 Elless BP 3 Backpack For 15.6 Inch همراه داشتن یک کوله پشتی مناسب برای حمل و محافظت از لپ تاپ در محیط بیرون از خانه جزو ضروریات روزمره کاربران لپ تاپ محسوب می شود. 
کوله پشتی بی پی 3 برای حمل و محافظت از لپ تاپ هایی با سایز 15 الی 17 اینچی طراحی شده است.کوله پشتی الس کاملا با سلول های هوایی از هر طرف پوشیده و به همین خاطر از لپ تاپ شما هنگام حمل و آسیب های احتمالی به طور کامل محافظت می کند. کوله پشتی BP وزنی معادل 900 گرم دارد ، و بسیار سبک می باشد و حمل را برایتان آسانتر می کند.
کوله الس بی پی 3 از فضای کافی برای قرار دان لپ تاپ ، مدارک و تبلت و کتاب و ... بر خوردار می باشد و همچنین دارای جیب هایی برای قرار دادن لوازم شخصی در بیرون و داخل کوله تعبیه شده است که جیب اصلی برای در داخل کیف برای نگهداری لپ تاپ بوده و دیگر جیب ها مختص لوازم شخصی از قبیل بطری و ... می باشد. علاوه بر موراد ذکر شده از نقاط قوت کوله پشتی BP بوجود درگاه USB و هندزفری می توان اشاره کرد که کار را برای شما راحت تر کرده است.
در ویدیو زیر آنباکسینگ کوله پشتی لپ تاپ الس BP 3 را مشاهده می کنید :

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره کوله پشتی الس BP 3 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی Ershaco کوله پشتی لپ تاپ الس بی پی 3 Elless BP 3 Backpack For 15.6 Inch را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید کوله پشتی لپ تاپ اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات کلی
ابعاد
170 × 310 × 460 میلی متر
وزن
900 گرم
جنس
برزنت
جيب خارجي
دارد
تعداد جيب‌هاي خارجي
4 عدد
امکانات و قابليت ها
مقاومت در برابر ضربه
دارد
دارد
محل نگهداری اسناد
دارد
محل نگهداری لپ تاپ
دارد
محل نگهداری قمقمه
دارد
ساير مشخصات
- دارای دسته برای حمل دستی- جیب بغل برای قرار دادن بطری- دارای 4 جیب بیرونی- دارای جک هدفون و رابط USB- دارای سلول های محافظ هوایی (Aircell)
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم