برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

کوله پشتی لپ تاپ فوروارد Forward FCLT7700 Backpack 16.4 Inch Laptop

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید کوله پشتی لپ تاپ فوروارد Forward FCLT7700 Backpack 16.4 Inch Laptop کد 14322 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

کوله پشتی لپ تاپ فوروارد Forward FCLT7700 Backpack 16.4 Inch Laptop با ابعاد 240 * 320 * 450 میلی‌متری مناسب برای لپ تاپ های 15.6تا 16.4 اینچ می‌باشد.
کوله پشتی لپ تاپ فوروارد با وزن 950 گرم و جنس برزنت ضد آب داری مرکز ثقل شانه می باشد که از سنگین شدن کیف روی شانه های شما جلوگیری می کند و احساس سبکی را به شانه های شما منتقل می کند.
داخل کوله پشتی به رنگ طوسی است که دارای یک محفظه اصلی و دو محفظه زیپی دیگر می باشد که محفظه زیپی جلوی کیف شامل جای موبایل، قلم و خودکار و جیب زیپی کوچک است هم چنین دارای محفظه تبلت نیز می‌باشد که یک کیف لپ تاپ تمام عیار و جادار محسوب می‌شود.
کوله پشتی فوروارد FCLT7700 دارای محافظ سلول هوا برای محافظت هر چه بیشتر از لپ تاپ شماست و دارای محل عبور جک هدفون است برای سهولت استفاده از هدفون.
کوله پشتی Forward FCLT7700 با ظاهری شکیل و اسپرت مناسب تمام سلیقه ها است و دارای دو جیب در طرفین کوله پشتی است برای دسترسی آسان به هر چیزی که نیازش دارید و هم اکنون از فروشگاه اینترنتی ارشاکو قابل تهیه می‌باشد.
در ویدیو زیر آنباکسینگ کوله پشتی لپ تاپ فوروارد FCLT7700 را مشاهده می کنید :

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی در مورد کوله پشتی لپ تاپ فوروارد FCLT7700 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو کوله پشتی لپ تاپ فوروارد Forward FCLT7700 Backpack 16.4 Inch Laptop را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید کوله پشتی لپ تاپ اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات کلی
ابعاد
240 * 320 * 450 میلی‌متر
وزن
950 گرم
جنس
برزنت ضد آب
جيب داخلي
دارد
تعداد جيب داخلي
3
جيب خارجي
دارد
تعداد جيب‌هاي خارجي
3
دسته
دارد
امکانات و قابليت ها
مقاومت در برابر ضربه
دارد
دارد
قابليت شستشو
دارد
محل نگهداری خودکار
دارد
محل نگهداری اسناد
دارد
محل نگهداری لپ تاپ
دارد
دسته قابل تنظيم
ندارد
چرخ برای حمل
ندارد
روکش ضد باران
دارد
سایر مشخصات
نحوه بسته شدن
زيپ
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم