برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

کوله پشتی لپ تاپ فوروارد FORWARD FCLT6699 Backpack For 16.4 inch Laptop

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید کوله پشتی لپ تاپ فوروارد FORWARD FCLT6699 Backpack For 16.4 inch Laptop کد 14195 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
رنگ
  • سبز
  • مشکی
  • سرمه ای
  • زرشکی
  • زیتونی
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

کوله پشتی لپ تاپ فوروارد FORWARD FCLT6699 Backpack For 16.4 inch Laptop یک انتخاب مناسب جهت حفظ امنیت و سلامت لپ تاپ شماست و دارای قابلیت های ویژه ای است تا بتوانید بدون نگرانی محافظت از لپ تاپتان را به آن بسپارید.
کوله پشتی فوروارد میتواند از لپ تاپ هایی تا 16.4 اینچ محافظت کند .این کوله پشتی از جنس برزنت ضد آب است و به خوبی دستگاه شما را از رطوبت و قطرات آب و باران محفوظ میدارد .کوله فوروارد از سلول های هوا ساخته شده که میتوانند از وارد شدن ضربه به دستگاه جلوگیری کنند.
علاوه بر اینها باید گفت کوله پشتی لپ تاپ فوروارد دارای یک کابل 3.5 متری است تا بتوانید برای انتقال صدا و هندزفری از آن استفاده کنید .در داخل این کوله پشتی تعدادی جیب و فضای خالی تعبیه شده که میتوانید برای قرار دادن لوازم جانبی لپ تاپ مانند ماوس و شارژر از آن بهره ببرید.
در خارج از کوله پشتی هم تعدادی جیب قرار دارد و شما از نظر جای کافی برای لوازم و وسایلتان نگرانی نخواهید داشت .ابعاد کوله پشتی 46x33x27 سانتی متر است و همچنین دارای بندهای مناسبی است و از وارد آمدن فشار زیاد و خستگی بر روی شانه های شما جلوگیری میکند.
در ویدیو زیر آنباکسینگ کوله پشتی لپ تاپ فوروارد FCLT6699 را مشاهده می کنید :

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی در مورد کوله پشتی لپ تاپ فوروارد دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه ارشاکو کوله پشتی لپ تاپ فوروارد FORWARD FCLT6699 Backpack For 16.4 inch Laptop را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید کیف ،کوله و کاور لپ تاپ اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات کلی
ابعاد
27x33x46 سانتی متر
وزن
870 گرم
جنس
برزنت ضد آب
جيب داخلي
دارد
جيب خارجي
دارد
دسته
دارد
امکانات و قابليت ها
مقاومت در برابر ضربه
دارد
دارد
محل نگهداری خودکار
دارد
محل نگهداری لپ تاپ
دارد
ساير مشخصات
دارای بندهای جلیقه ای - دارای کابل 3.5 متری - دارای محفظه جداگانه تبلت
سایر مشخصات
نحوه بسته شدن
زيپ
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم