برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

کوله پشتی فوروارد اف سی ال تی 5002 Forward FCLT5002 Backpack

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید کوله پشتی فوروارد اف سی ال تی 5002 Forward FCLT5002 Backpack کد 14899 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
رنگ
  • مشکی
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

کوله پشتی فوروارد اف سی ال تی 5002 Forward FCLT5002 Backpack با همراه داشتن یک کوله پشتی مناسب و با کیفیت و ابعاد استاندارد در سفر های کوتاه ، شما عزیزان احساس راحتی خواهید کرد.
کوله پشتی FCLT5002 دارای ابعاد خارجی به اندازه 42 × 19 × 32 سانتی‌متر می باشد ، جنس بدنه از برزنت با کیفیت و ضد آب بوده و در برابر پارگی و پوسیدگی کاملا با دوام است ، همچنین قابلیت شست و شو دارد و به همین ترتیب بعد از استفاده می توانید براحتی کوله خود را بشویید.
کوله  اف سی ال تی 5002 وزنی معادل 650 گرم دارد که بسیار سبک می باشد و در حین راه رفتن و یا حمل به هیچ وجه متوجه سنگینی روی دوش خود نخواهید شد. کوله مدل 5002 3 عدد دسته برای حمل دارد که بندهای حمل براحتی قابل تنظیم بوده و می توانید طبق اندازه مورد نیاز خود تنظیم نمایید.
کوله فوروارد FCLT5002 دارای فضای زیادی برای قرار دادن وسایل شخصی می باشد. 4 عدد جیب بیرونی داشته که دو عدد جیب در طرفین کوله برای قرار دادن آب و بطری و نوشیدنی و وسایل مختلف کاربرد دارد و یک جیب زیپ دار در پایین و یک جیب زیپ دار دیگر در جلوی کوله قرار گرفته است.
کوله پشتی زیبا و جادار Forward FCLT5002 برای استفاده روزمره بسیار مناسب می باشد.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره کوله فوروارد FCLT5002 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی کوله پشتی ارشاکوکوله پشتی فوروارد اف سی ال تی 5002 Forward FCLT5002 Backpack را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید کوله پشتی اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات کلی
ابعاد
42 × 19 × 32 سانتی‌متر
وزن
650 گرم
جنس
برزنت
جيب خارجي
دارد
تعداد جيب‌هاي خارجي
4 عدد
دسته
دارد
تعداد دسته
3 عدد
توضيحات دسته
- بندهای حمل کوله پشتی با قابلیت تنظیم
حجم داخلي
حدود 24 لیتر
امکانات و قابليت ها
قابليت شستشو
دارد
نحوه حمل
دو بندی , دستی
ساير مشخصات
- جنس بدنه برزنت ضد آب- مناسب برای استفاده روزمره و شهری
سایر مشخصات
نحوه بسته شدن
زيپ
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم