برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

کوله پشتی کوهنوردی فیرو مدل 820 Firo 820 Mountain Backpack

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید کوله پشتی کوهنوردی فیرو مدل 820 Firo 820 Mountain Backpack کد 14898 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
رنگ
  • مشکی
  • قرمز
  • خاکستری
  • نوک مدادی
  • سرمه ای
  • زیتونی
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(2 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

کوله پشتی کوهنوردی فیرو مدل 820 Firo 820 Mountain Backpack اگر اهل سفر و یا کوهنوردی هستید و همواره می خواهید که تمام وسایل شخصی خود را درون کوله جای بدهید و بدون دردسر با خود به همراه داشته باشید و از سفر خود لذت ببرید ما به شما کوله پشتی فیرو مدل 820 را معرفی می کنیم.
کوله کوهنوردی مدل 820 بسیار جادار بوده و دارای ظرفیتی بیشتز از 60 لیتر می باشد. جنس پارچه مدل 820 کیفیت بالایی داشته و کاملا ضد آب می باشد و از نفوذ هرگونه آب به داخل جلوگیری می کند و همچنین قابلیت شست و شو دارد و براحتی می توان با آب شست و شو داد.
برای دوام بیشتر در داخل کوله آستری با کیفیت به کار رفته است. پشت بند ها و پشت بدنه کوله عرق گیر طبی قرار گرفته ، که از عرق کردن حین پیاده روی جلوگیری می کند و مانع خستگی خواهد شد. وجود بند کمری باعث می شود که وزن کوله در تمام قسمت ها پخش شود.کوله پشتی کوهنوردی 820 دارای تعداد زیادی جیب بیرونی و داخلی می باشد : دو عدد جیب بزرگ زیپ دار در کنار کوله قرار دارد که فضای زیادی داشته و یک عدد جیب در بالای نقاب کوله است و همچنین دو عدد جیب داخلی زیپ دار و یک عدد جیب داخلی زیپ دار دیگر در داخل نقاب بالای کوله برای جای دادن وسایلی نظیر گوشی ، مدارک و ... می باشد.
استوک های موجود در ته کوله هنگام قرار دادن کوله بر روی زمین تعادل را کاملا حفظ می کند و بند های متعدد اطراف کوله محل خوبی برای قرار دادن کیسه خواب ، چادر و پتو و ... می باشد.

در ویدیو زیر آنباکسینگ کوله پشتی کوهنوردی فیرو 820 رنگ مشکی را مشاهده می کنید :

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره کوله پشتی کوهنوردی فیرو مدل 820 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی کوله پشتی ارشاکو کوله پشتی کوهنوردی فیرو مدل 820 Firo 820 Mountain Backpack را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید کوله پشتی اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات کلی
ابعاد
64x35x21 سانتی‌متر
وزن
1200 گرم
جنس
برزنت , نیمه سخت
جيب داخلي
دارد
تعداد جيب داخلي
3 عدد
جيب خارجي
دارد
تعداد جيب‌هاي خارجي
3 عدد
دسته
دارد
تعداد دسته
1 عدد
توضيحات دسته
یک عدد دسته در پشت کوله
حجم داخلي
60 لیتر
امکانات و قابليت ها
مقاومت در برابر ضربه
دارد
دارد
قابليت شستشو
دارد
محل نگهداری اسناد
دارد
روکش ضد باران
قابل اضافه شدن
نحوه حمل
تک بند , دو بندی , دستی
ساير مشخصات
- بدنه پشت و پشت بند عرق گیر طبی- استوک ته کیف- جیب های متعدد بیرونی و داخلی- بند های متعدد اطراف کوله برای قرار دادن کیسه خواب، چادر، پتو و ...
سایر مشخصات
نحوه بسته شدن
زيپ
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم