برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

کوله پشتی فوروارد Forward FCLT314 Backpack

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید کوله پشتی فوروارد Forward FCLT314 Backpack کد 14881 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
رنگ
  • مشکی
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(2 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

کوله پشتی فوروارد اف سی ال تی 314 Forward FCLT314 Backpack کوله پشتی فوروارد اف سی ال تی 314 Forward FCLT314 Backpack کوله پشتی FCLT314 برای برنامه های کوهنوردی یا طبیعت گردی و استفاده روزمره بسیار مناسب است.
کوله Forward دارای وزن سبکی به معادل 940 گرم می باشد که هنگام قرار دادن کوله روی دوش خود ، احساس راحتی خواهید کرد.برند فوروارد در کوله مدل اف سی ال تی 314 سعی  کرده است که ظاهر کوله را شیک و جذاب طراحی کند و نظر زیبا پسندان را بخود جلب نماید.
کوله مدل 314 بسیار جادار و با کیفیت می باشد و همچنین گنجایش زیادی دارد ، که به میزان 50 لیتر حجم داخلی را شامل می شود.در مجموع کوله پشتی فوروارد مدل 314 دوخت و طراحی زیبا و با کیفیتی داشته و همچنین نیز دارای جک هندزفری و خروجی یو اس بی است که به جذابیت کوله افزوده و کارا تر کرده است.
کوله FCLT314 دارای بند مرکز ثقل شانه و کمر می باشد ، که طراحی بندها بگونه ای است که وزن کوله را در تمام قسمت پخش می کند ، و مانع از فشار حاصل بر روی یک قسمت می شود.
برای جلوگیری از عرق کردن در هنگام حمل کوله ، پک ضد تعریق در قسمت پشتی کوله تعبیه شده است. 
بند های رو دوشی بصورت دوبل دوخته شده و بسیار محکم است. و از دیگر ویژگی ها می توان به دو جیب توری که در هر دو طرف کوله برای جای دادن وسایل دم دستی اشاره کرد.

در ویدیو زیر آنباکسینگ یا جعبه گشایی کوله پشتی فوروارد Forward FCLT314 Backpack را مشاهده می کنید.


فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره کوله پشتی فوروارد اف سی ال تی 314 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی کوله پشتی ارشاکو کوله پشتی فوروارد اف سی ال تی 314 Forward FCLT314 Backpack را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید کوله پشتی اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات کلی
ابعاد
35 × 25 × 55 سانتی‌متر
وزن
940 گرم
جنس
برزنت
حجم داخلي
50 لیتر
امکانات و قابليت ها
قابليت شستشو
دارد
نحوه حمل
دو بندی
ساير مشخصات
- جک هندزفری و خروجی USB برای اتصال- جیب توری در هر دوطرف- بند مرکز ثقل شانه‌ای و کمر- دوخت دوبل بندهای رودوشی- وجود پد ضد تعریق در بخش پشتی
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم