برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

کوله پشتی فیرو مدل 784 Firo 784 BackPack

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید کوله پشتی فیرو مدل 784 Firo 784 BackPack کد 14872 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
رنگ
  • مشکی
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(5 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

کوله پشتی فیرو مدل 784 Firo 784 BackPack کوله پشتی فیرو 784 ظاهر شیک و طراحی زیبایی دارد و بخاطر داشتن کیفیت بسیار عالی ، به عنوان یکی از کوله پشتی های پر فروش برند فیرو شناخته شده است. 
BackPack فیرو از گنجایش فوق العاده بالایی به میزان 40 لیتر برخوردار است ، حتی کوله فیرو مدل 784 را براحتی می توانید در مسافرت های کوتاه با خود به همراه داشته باشید چرا که  چمدان ها فضای زیادی را اشغال می کنند و حمل را سختتر. کوله فیرو دوخت بسیار محکمی داشته و زیپ های بکار رفته از جنس مرغوب می باشد و بندها نیز از استحکام کافی برخوردار هستند، بند های موجود در قسمت بالا و پایین کوله برای قرار دادن کیسه خواب ، پتو و ... مورد استفاده قرار می گیرند. نحوه حمل کوله به صورت دستی و دوبندی می باشد ، در پشت بندها عرق گیر طبی تعبیه شده است.
وزن کوله به میزان یک کیلوگرم می باشد و سنگینی زیادی نداشته و موقع حمل هرگز احساس خستگی نخواهید کرد. جنس پارچه دوخته شده برزنت نیمه سخت است و کاملا ضد آب بوده و از وسایل هایتان در برابر نفوذ آب محافظت می کند.علاوه بر موارد ذکر شده دارای یک روکش ضد باران می باشد.

در ویدیو زیر آنباکسینگ کوله پشتی فیرو مدل 784 رنگ مشکی را مشاهده می کنید.


فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره کوله پشتی فیرو مدل 784 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی Ershaco کوله پشتی فیرو مدل 784 Firo 784 BackPack را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید کوله پشتی اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات کلی
ابعاد
21 × 35 × 53 سانتی‌متر
وزن
1000 گرم
جنس
نیمه سخت , برزنت , پارچه
جيب خارجي
دارد
تعداد جيب‌هاي خارجي
3
دسته
دارد
تعداد دسته
1 عدد
حجم داخلي
40 لیتر
امکانات و قابليت ها
مقاومت در برابر ضربه
دارد
دارد
قابليت شستشو
دارد
روکش ضد باران
دارد
نحوه حمل
دو بندی ، دستی
ساير مشخصات
- پارچه ضد آب- پشت بند عرق گیر طبی- آستر داخلی- بند های اضافه برای قرار دادن کیسه خواب، پتو و ... در بالا و پایین کوله
سایر مشخصات
نحوه بسته شدن
زيپ
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم