برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

کوله پشتی لپ تاپ فوروارد Forward FCLT7744 Laptop Backpack FCLT7744

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید کوله پشتی لپ تاپ فوروارد Forward FCLT7744 Laptop Backpack FCLT7744 کد 14770 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

کوله پشتی لپ تاپ فوروارد Forward FCLT7744 Laptop Backpack FCLT7744 با ظاهری بسیار زیبا و در عین حال با دوام و با کیفیت از جنس برزنت مناسب برای لپ‌تاپ‌های 15.6 تا 16.4 اینچی است.کوله پشتی فوروارد در برابر هر نوع ضربه ای که مستقیما به لپ تاپ شما وارد می شود مقاوم است و این مقاومت را لایه های سلول هوا (Aircell) که در پنج طرف کوله پشتی قرار دارند تضمین می کنند.بند های کوله پشتی لپ تاپ FCLT7744 علاوه بر این که بسیار راحت و استاندارد هستند و جلوی هرگونه فشار بر روی شانه شما را می گیرند دارای دوخت دوبل هستند و شما می توانید وسایل خود را هرچند سنگین باشند در کوله پشتی قرار دهید بدون اینکه نگران پاره شدن کوله پشتی باشید.
کوله پشتی FCLT7744 دارای یک جیب جلویی و دو جیب بغل است که می توانید وسایل ضروری خود را در جیب جلویی برای دسترسی سریع قرار دهید و در جیب های بغل بطری آب یا هر وسیله دیگری را بگذارید.اگر به دنبال کوله پشتی لپ تاپی هستید که به طور روزانه استفاده کنید کوله پشتی FCLT7744 می تواند برای شما مناسب باشد.

در ویدیو زیر آنباکسینگ یا جعبه گشایی کوله پشتی لپ تاپ فوروارد FCLT7744 قرمز را مشاهده می کنید :

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره کوله پشتی FCLT7744 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو کوله پشتی لپ تاپ فوروارد Forward FCLT7744 Laptop Backpack FCLT7744 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید کوله پشتی اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات کلی
ابعاد
19 × 32 × 44 میلی متر
وزن
600 گرم
جنس
برزنت
جيب خارجي
دارد
مقاومت در برابر ضربه
دارد
امکانات و قابليت ها
محل نگهداری لپ تاپ
دارد
محل نگهداری قمقمه
دارد
ساير مشخصات
دارای بندهایی با دوخت دوبل برای جلوگیری از پاره شدن،دارای لایه‌های بالشتک هوایی (Aircell) در قسمت چپ، راست، جلو، عقب و کف محفظه،مناسب برای لپ‌تاپ‌های 15.6 تا 16.4 اینچی
سایر مشخصات
نحوه بسته شدن
زيپ
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم