برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

هگزا کوپتر لود هونر دارای وای فای و دوربین ال اچ-ایکس 12 دبلیو اف load honer LH-X12WF Hexacopter

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید هگزا کوپتر لود هونر دارای وای فای و دوربین ال اچ-ایکس 12 دبلیو اف load honer LH-X12WF Hexacopter کد 11114 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

هگزا کوپتر لود هونر دارای وای فای و دوربین ال اچ-ایکس 12 دبلیو اف load honer LH-X12WF Hexacopter از دسته مالتی کوپترهاست که دارای 6 جایرو حرفه ای و 6 موتور پرقدرت کرولس میباشد .بعد از شارژ کال دستگاه به مدت 40 الی 60 دقیقه میتوانید از 8 الی 10 دقیقه پرواز پایدار به همراه عکسبرداری و تصویربرداری لذت ببرید .مدل LH-X12WF دارای امکان ارسال لحظه ای تصاویر است که میتوان به کمک گوشی آنها را دریافت کرد .با وجود دوربین عکاسی و فیلمبرداری که در دستگاه تعبیه شده تصاویر زیبایی از خاطراتتان را به ثبت برسانید .با وجود سیستم بازگشت به خانه نگران گم شدن و امنیت دستگاه خود نباشید .مدل LH-X12WF یکی از مدل های محبوبی است که در حال رقابت با هم رده های خود است و در سال 2015 معرفی شده است .

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی در مورد  هگزا کوپتر لود هونر LH-X12WF دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو هگزا کوپتر لود هونر دارای وای فای و دوربین ال اچ-ایکس 12 دبلیو اف load honer LH-X12WF Hexacopter را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید هگزا کوپتر اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
ابعاد
ابعاد با گارد : 30*30
نوع
هگزا کوپتر
موتور
دارد
نوع موتور
کرولس
ريموت کنترل
دارد
باتری
دارد
توضيحات باتری
650 میلی آمپر
مدت زمان پرواز
8 الی 10 دقیقه
مدت زمان شارژ
40 الی 60 دقیقه
دوربین
دارد
نوع دوربین
3.2 مگاپیکسل
ساير توضيحات
برد ارسال لحظه ای تصاویر 40 الی 50 متر - مانور 360 درجه - برد رادیویی 200 متر - دارای 6 محور جایرو
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم