برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

کواد کوپتر جی مکس تک دارای دوربین وای فای G-Maxtec G-865C Quadcopter

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید کواد کوپتر جی مکس تک دارای دوربین وای فای G-Maxtec G-865C Quadcopter کد 11108 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(2 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

کواد کوپتر جی مکس تک دارای دوربین وای فای G-Maxtec G-865C Quadcopter با ابعاد تقریبی 31.5*31.5 قابلیت حرکت در 6 جهت مختلف و انجام حرکات نمایشی همچنین چرخش 360 درجه را نیز دارا میباشد .مدل G-865C مجهز به دوربین وای فای میباشد به این معنا که شما میتوانید با نصب اپلیکیشن مخصوص سیستم عامل گوشی خود تصاویر و فیلم های ضبط شده توسط کواد کوپتر را به صورت لحظه ای مشاهده کنید .در هنگام استفاده از دستگاه میتوانید ریموت را بر روی 2 حالت مختلف تنظیم کنید .همچنین با وجود قدرت مانوور بالا و ریموت قوی از پروازی امن و آسان در آسمان لذت ببرید .

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی در مورد کواد کوپتر جی مکس تک G-865C دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو کواد کوپتر جی مکس تک دارای دوربین وای فای G-Maxtec G-865C Quadcopter را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید کواد کوپتر اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
ابعاد
31.5*31.5*12
نوع
کواد کوپتر
موتور
دارد
نوع موتور
براش
ريموت کنترل
دارد
باتری
دارد
مدت زمان پرواز
6 - 8 دقیقه
دوربین
دارد
ساير توضيحات
قابلیت انجام چرخش 360 درجه و اجرای حرکات نمایشی همچنین استفاده یا عدم استفاده از دوربین
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم