برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

کواد کوپتر یی ژان ترانتولا ایکس 6 دوربین دار Yi Zhan TARANTULA X6 QUADCOPTER

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید کواد کوپتر یی ژان ترانتولا ایکس 6 دوربین دار Yi Zhan TARANTULA X6 QUADCOPTER کد 11105 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

کواد کوپتر یی ژان ترانتولا ایکس 6 دوربین دار Yi Zhan TARANTULA X6 QUADCOPTER یکی از بهترین کواد کوپترهای منتخب در سال 2015 است که موتورهای سری جدید آن در سال 2016 آپ گرید شد تا پروازی دلنشین تر و هیجان انگیزتر را برای شما رقم بزند .مدل TARANTULA X6 از برند سرشناس یی ژان دارای یک دوربین 5 مگاپیکسل اچ دی است که با فاصله ای بیش از 300 متر میتوانید دستگاه و دوربین را کنترل کنید .به دلیل وجود 6 جایرو پروازی قدرتمند با حفظ تعادل عالی را تجربه خواهید کرد .کواد کوپتر TARANTULA X6 دارای 4 موتور قدرتمند میباشد که تمام این ویژگی ها آن را به پرفروش ترین مدل دو سال اخیر تبدیل کرده است .یکی دیگر از ویژگی های مناسبی که مدل TARANTULA X6 را به یک مدل پرطرفدار تبدیل کرده باتری 1200 میلی آمپری است که بعد از 60 دقیقه شارژ کامل امکان 10 الی 12 دقیقه پرواز پایدار را برای شما فراهم میکند .با توجه به سطح قیمت در مدل TARANTULA X6 وجود یک دوربین 5 مگاپیکسلی HD آن را در بین رقبا محبوب تر و البته کاربردی تر کرده است به صورتی که شما میتوانید با این کیفیت به راحتی عکس و فیلم های باکیفیتی تهیه کنید .

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره کواد کوپتر یی ژان TARANTULA X6 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو کواد کوپتر یی ژان ترانتولا ایکس 6 دوربین دار Yi Zhan TARANTULA X6 QUADCOPTER را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید کواد کوپتر اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
ابعاد
47.5 * 47.5 سانتی متر
نوع
کواد کوپتر
موتور
دارد
نوع موتور
براش
تعداد موتور
4 عدد
ريموت کنترل
دارد
باتری
دارد
توضيحات باتری
1200 میلی آمپر 4 و 7 ولت (لیپو)
مدت زمان پرواز
بیش از 10 دقیقه
مدت زمان شارژ
60 دقیقه
دوربین
دارد
نوع دوربین
5 مگاپیکسل HD
ساير توضيحات
حرکات 360 درجه - رم 4 گیگ - رم ریدر - سیستم پرواز خودکار - جایروسکوپ (حفظ تعادل بیشتر) - سیستم قفل در زمان پرواز عمودی - برد بیش از 300 متر - دارای مانیتور مدیریت پرواز
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم