برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

کلاه حمام پاپا طرح خرس Papa 1604 Bear Baby Shampoo Hat

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید کلاه حمام پاپا طرح خرس Papa 1604 Bear Baby Shampoo Hat کد 12388 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
رنگ
  • صورتی
  • آبی دریایی
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

کلاه حمام پاپا طرح خرس Papa 1604 Bear Baby Shampoo Hat یک کلاه نقاب دار به ابعاد 24*26 سانتیمتر می باشد که از جنس فوم تهیه شده است مانع از ورود شامپو به چشمان کودک در حمام می شود. نوزادان و کودکان عموما با ریخته شدن مستقیم آب به صورتشان مشکل داشته و از این حالت ابراز ناراحتی می کنند . در بسیاری از کودکان نیز همین موضوع سبب گریزان شدن آنها از حمام رفتن می شود. استفاده از کلاه حمام پاپا می تواند به راحتی این مشکل را حل کرده و آرامش کودکان را فراهم سازد. در قسمت پشت کلاه دکمه هایی تعبیه شده است تا بتوان آن را مطابق با اندازه سر کودک تنظیم نمود . کلاه حمام پاپا فاقد مواد شیمیایی مضر بوده و در دو رنگ آبی و صورتی برای کودکان دختر و پسر تهیه شده است. 

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره کلاه حمام پاپا طرح خرس دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه ارشاکو کلاه حمام پاپا طرح خرس Papa 1604 Bear Baby Shampoo Hat را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید کلاه حمام اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع محصول
ظرف نگهدارنده
جنس
پلاستیک
مقاوم در برابر حرارت
نیست
درپوش
دارد
در
دارد
سایر توضیحات
فاقد مواد شیمیایی - شامل 4 ظرف درب دار به همراه قاشق و چنگال
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم