برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

کلاه گیس (پوستیژ) زنانه فر آفریقایی افرو مجعد آمبره بلوند چتری Short Afro Wig

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید کلاه گیس (پوستیژ) زنانه فر آفریقایی افرو مجعد آمبره بلوند چتری Short Afro Wig کد 20322 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
رنگ
  • آمبره قهوه ای بلوند
نام تجاری:
5,402,000 تومان
موجود- خریداری شده از آمریکا
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

کلاه گیس زنانه جلو چتری دار  فر آفریقایی افرو مجعد آمبره بلوند Short Afro Wig از جنس الیاف با کیفت عالی و درجه یک و همچنین مقاوم ساخته شده که لمس نرمی دارد و بسیار پر حجم است ولی سنگین نیست در کل طراحی بسیار زیبا با ظاهر طبیعی دارد و می توانید آن را در مهمانی ها یا استفاده روزانه بپوشید.اندازه کلاهک دور حدود 23.5 اینچ (59.6 سانتی متر) می باشد و مناسب برای سر اکثر بزرگسالان است. سایز کلاه گیس: اندازه کلاه معمولی (اندازه دور سر 22.5 اینچ معادل 57 سانتی متر) با 2 بند قابل است.
تنظیم کیفیت این کلاه گیس زنانه با فر افرو بدون ریزش، بدون گره خوردن می باشد که موهای نرم و ابریشمی آن را می توان شانه کرد، بادوام است و قابل استفاده برای هالووین، مهمانی، مراسم عروسی، مراسم جشن ، همچنین برای پوشیدن روزانه، پوشیدن در خانه، شام با دوستان، خرید، مسافرت و غیره است.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره کلاه گیس زنانه  فر آفریقایی افرو مجعد آمبره بلوند دارید آن را درقسمت نقدو بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول ،این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی کلاه گیس ارشاکو کلاه گیس (پوستیژ) زنانه فر آفریقایی افرو مجعد آمبره بلوند Short Afro Wig را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید کلاه گیس زنانه اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
مناسب برای
بانوان
نوع
متوسط
جنس
الیاف مصنوعی
رنگ
آمبره بلوند قهوه ای
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط
7,500,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید کلاه گیس (پوستیژ) زنانه فر آفرو سیم تلفنی قهوه ای تیره متوسط ترکیب موی طبیعی و مصنوعی Afro Curly Wigs کد 19303 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
کلاه گیس فر درشت مشکی کلاه گیس فر درشت مشکی
پیشنهاد ویژه محدود
6,120,000 تومان 6,309,000 تومان
%3 تخفیف
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید کلاه گیس (پوستیژ ) زنانه فر درشت سایز متوسط مشکی جلو چتری دار WIG222BK Wigs کد 19298 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم