برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

کلاه گیس (پوستیژ) زنانه کوتاه پیکسی جلو سفید پشت خاکستری چتری دار Gray Pixie Wigs

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید کلاه گیس (پوستیژ) زنانه کوتاه پیکسی جلو سفید پشت خاکستری چتری دار Gray Pixie Wigs کد 20321 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
رنگ
  • جو گندمی با تراکم بیشتر موی سفید
نام تجاری:
4,277,000 تومان
موجود- خریداری شده از آمریکا
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

کلاه گیس (پوستیژ) زنانه کوتاه پیکسی جلو سفید پشت خاکستری چتری دار Gray Pixie Wigs از الیاف مقاوم و با کیفیت بالا ساخته شده است که برای استفاده طولانی مدت بسیار مناسب است و طبیعی به نظر می رسد و مناسب محدوده سنی بزرگسال می باشد.
رنگ: رنگ خاکستری بگونه ای است که قسمت جلو و چتری سفید و پشت جوگندمی است، این کلاه گیس کوتاه پیکسی با رنگ چهره شما مطابقت دارد و شما را زیباتر و جذاب تر می کند، درست مانند موهای طبیعی سالم، همانطور که در تصویر نشان داده شده است.
ویژگی ها: اندازه کاسک کلاه گیس 22.5 اینچ (اندازه متوسط 57 سانتی متراست). کلاه گیس کوتاه طبیعی و شیک دارای توری قابل تنفس است و 2 بند قابل تنظیم و 2 قلاب پلاستیکی روی بند دارد، شما می توانید 2 قلاب را با توجه به سایز سر خود تنظیم کنید که قابلیت تنفس و راحت پوشیدن دارد.
کلاه گیس کوتاه خاکستری مجعد با چتری با ظاهری طبیعی زیبا و لمس نرم طراحی شده است. می توانید آن را در مهمانی ها، قرار ملاقات ها، زندگی روزمره و غیره بپوشید.

توجه: با توجه به تفاوت بین نمایشگر و نور، طبیعی است که محصول و محصول واقعی کمی تفاوت رنگ داشته باشند.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره کلاه گیس زنانه کوتاه جلو سفید پشت خاکستری پیکسی چتری دار دارید آن را درقسمت نقدو بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول ،این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی کلاه گیس ارشاکو کلاه گیس (پوستیژ) زنانه کوتاه پیکسی جلو سفید پشت خاکستری چتری دار Gray Pixie Wigsرا با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید کلاه گیس زنانه اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
مناسب برای
بانوان
نوع
کوتاه
جنس
الیاف مصنوعی
رنگ
خاکستری (نقره ای)
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط
کلاه گیس زنانه بی اس دی مشکی شرابی جلو چتری کوتاه BraiSED Short Pixie Cut Hair Short Burgundy Hairstyles Wigs کلاه گیس زنانه بی اس دی مشکی شرابی جلو چتری کوتاه BraiSED Short Pixie Cut Hair Short Burgundy Hairstyles Wigs
پیشنهاد ویژه محدود
4,421,000 تومان 4,517,000 تومان
%2 تخفیف
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید کلاه گیس (پوستیژ) زنانه کوتاه پیکسی چتری دار مشکی شرابی Short Pixie Wigs کد 18867 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم