برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

کلاه گیس (پوستیژ) زنانه حالت دار بلند هایلایت قهوه ای بلوند Brown Long Curly Wig

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید کلاه گیس (پوستیژ) زنانه حالت دار بلند هایلایت قهوه ای بلوند Brown Long Curly Wig کد 14421 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
رنگ
  • هایلایت قهوه ای بلوند
نام تجاری:
5,039,000 تومان
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
(6 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

کلاه گیس (پوستیژ) زنانه حالت دار بلند هایلایت قهوه ای بلوند Brown Long Curly Wig از الیاف درجه یک با کیفیت بالا تهیه شده است. کلاه گیس زنانه برای کسانی که قصد استفاده طولانی مدت را دارند بسیار مناسب است.پوستیژ هایلایت دار زنانه تار هایی بسیار نازک دارد که همین ویژگی سبب شده است که طبیعی به نظر می رسد همچنین بسیار نرم و لطیف است.
کلاه داخلی آن قابل تنظیم با بیشترین اندازه سر است همچنین کلاه داخلی مانند پوست سر شبیه سازی شده است که طبیعی تر به نظر برسد. کلاه گیس های مصنوعی نسبت به نوع طبیعی مقرون به صرفه تر هستند و عموما ماندگاری بیشتری در گذر زمان دارند. غالبا شبیه به موی انسان ساخته می شوند و دارای رنگ های فانتزی و مدل های بسیار متنوعی هستند.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی در مورد کلاه گیس زنانه  حالت دار بلند قهوه ای بلوند دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی کلاه گیس ارشاکو کلاه گیس (پوستیژ) زنانه حالت دار بلند هایلایت قهوه ای بلوند Brown Long Curly Wig را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید کلاه گیس زنانه اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
مناسب برای
بانوان
نوع
بلند
جنس
الیاف مصنوعی
رنگ
قهوه ای بلوند هایلایت دار
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط
کلاه گیس (پوستیژ) زنانه بلند حالت دار آمبره قهوه ای به بلوند Ombre Wig Brown کلاه گیس (پوستیژ) زنانه بلند حالت دار آمبره قهوه ای به بلوند Ombre Wig Brown
پیشنهاد ویژه محدود
6,000,000 تومان 6,152,000 تومان
%2 تخفیف
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید کلاه گیس (پوستیژ) زنانه بلند حالت دار آمبره قهوه ای به بلوند Ombre Wig Brown کد 19392 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم