برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

افتر شیو مردانه اسکلاره کول کیک بلک Sclaree Cool Kick Black After Shave For Men

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید افتر شیو مردانه اسکلاره کول کیک بلک Sclaree Cool Kick Black After Shave For Men کد 16681 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(2 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

افتر شیو مردانه اسکلاره کول کیک بلک Sclaree Cool Kick Black After Shave For Men از محصولات خوش عطر و با کیفیت برند اسکلاره در زمینه تولید محصولات بهداشتی و مراقبت از پوست می باشد که به صورت لوسیون جهت پیشگیری از خشکی و التهابات پوستی آقایان پس از اصلاح مورد استفاده قرار می گیرد. 
افتر شیو کوک کیک بلک رایحه بسیار خوشی دارد چرا که از ترکیباتی برگرفته از عصاره آلوئه ورا تولید شده است که بدون هیچ گونه حساسیت و آلرژی زایی می توان با خیال راحت استفاده کرد. ویتامین E موجود در افتر شیو مردانه کول کیک بلک اثر نرم کنندگی و خنک کنندگی را بر روی پوستهای چرب دارد.

در ویدیو زیر آنباکسینگ یا جعبه گشایی افتر شیو مردانه اسکلاره کول کیک بلک را مشاهده می کنید :

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره افتر شیو اسکلاره دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی لوازم اصلاح ارشاکو افتر شیو مردانه اسکلاره کول کیک بلک Sclaree Cool Kick Black After Shave For Men را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید افتر شیو مردانه اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع
لوسیون
کاربرد
مرطوب کننده
حجم
100 میلی لیتر
نوع محفظه نگه دارنده
بطری
جنس محفظه نگه دارنده
پلاستیک
ویتامین
دارد
نوع ویتامین
E
عصاره
دارد
نوع عصاره
آلوئه ورا
کشور سازنده
ایران
سایر توضیحات
مناسب برای پوست های چرب
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم