برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

ژل اصلاح الگانس ونوس Elegance Plus Shaving Gel Venus

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ژل اصلاح الگانس ونوس Elegance Plus Shaving Gel Venus کد 13984 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • ژل اصلاح مردانه الگانس ونوس Elegance Plus Shaving Gel Venus 500 میل
نام تجاری:
1,946,000 تومان
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ژل اصلاح الگانس ونوس Elegance Plus Shaving Gel Venus اصلاحی دقیق و بی نقص را به شما هدیه میدهد .ژل های اصلاح نسبت به کرم ها و فوم های اصلاح مقرون به صرفه تر هستند چرا که مقدار کمی از آنها برای یک بار اصلاح کافی است و نیازی به استفاده زیاد نیست .
ماهیت ژل الگانس به اینصورت است که یک لایه لغزنده بین پوست و تیغ ایجاد میکند تا مانع از بریده شدن و خراشیده شدن پوست شود .همچنین پوست را رطوبت رسانی کرده و به دلیل شفاف بودن به شما این امکان را میدهد تا پوستتان را به خوبی ببینید و نقاط دارای مو را دوباره اصلاح کنید .
ژل اصلاح الگانس اصطکاک تیغ و پوست را کاهش داده در نتیجه تیغ میتواند بیشترین میزان مو را اصلاح کند و در حالت نزدیکتری نسبت به سطح پوست قرار گیرد .حجم ژل الگانس 500 میلی لیتر میباشد .
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی در مورد ژل اصلاح Elegance دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه ershaco ژل اصلاح مردانه الگانس ونوس Elegance Plus Shaving Gel Venus را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ژل اصلاح اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع
ژل
کاربرد
اصلاح
حجم
500 میل
نوع محفظه نگه دارنده
پمپی
سایر توضیحات
بدون ایجاد حساسیت و سوزش
نظرات
لطفا برای نوشتن
1398-06-01

درود تفاوت در رایحه و بوی آن ها هست. موفق باشید

1398-05-30

سلام داخل سایت من سه رنگ مختلف از این محصولو دیدم رنگ سبز ابی و قرمز میخام بدونم تفاوت این رنگ ها در چیه و چه فرقی باهم دارن؟

محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم