برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

کرم ضد جوش نوروا اکتی پور Noreva Actipur Golden Tinted Anti Acne Cream

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید کرم ضد جوش نوروا اکتی پور Noreva Actipur Golden Tinted Anti Acne Cream کد 12755 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

کرم ضد جوش نوروا اکتی پور Noreva Actipur Golden Tinted Anti Acne Cream محصولی فرانسوی و فوق العاده است که به صورت رنگ بژ روشن و تیره ساخته شده است.کرم ضد جوش نوروا اکتی پور خاصیت ضد لک دارد که تاثیر فوق‌العاده ر از بین بردن لکه‌ها دارد.  از این کرم نوروا اکتی پور می‌توان به عنوان کرم‌پودر هم استفاده کرد.  بافت کرم نوروا اکتی پور بسیار سبک است و پوشانندگی عالی ای دارد و هیچ اثری از چربی و برق روی پوست ندارد.استفاده از کرم Noreva Actipur Golden Tinted Anti Acne Cream باعث می شود جوش‌های ریز و التهابی مهار شده و از تکثیر باکتری در پوست نیز جلوگیری می کند.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره کرم ضد جوش نوروا اکتی پور Noreva Actipur Golden Tinted Anti Acne Cream دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو کرم ضد جوش نوروا اکتی پور Noreva Actipur Golden Tinted Anti Acne Cream را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید کرم ضد جوش اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع
کرم
کاربرد
ضد جوش
حجم
30 میل
نوع محفظه نگه دارنده
تیوبی
جنس محفظه نگه دارنده
پلاستیک
کشور سازنده
فرانسه
سایر توضیحات
ضد جوش‌های ریز قرمز، سرسیاه و التهابی
نظرات
لطفا برای نوشتن
1396-12-07

برای رفع جوش و استفاده روزانه واقعا عالیه پوشش خوبی داره..پوستو صاف و یکدست نشون میده بسیییار طبیعی و کاملا رنگ پوستمه..من رنگ روشن را گرفتم و کاملا همرنگ پوست خودم بود. اصلا زیادی سفید نیست . در عین حال که خاصیت درمانی داره، مثل یک کرم پودر سبک و طبیعی پوست را یکدست کرده و برق پوست را میگیرد.

محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم