برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

کرم آبرسان کلینیک با دوام 100ساعت رطوبت Clinique Moisture Surge 100H Auto-Replenishing Hydrator

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید کرم آبرسان کلینیک با دوام 100ساعت رطوبت Clinique Moisture Surge 100H Auto-Replenishing Hydrator کد 20380 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
1,892,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

کرم آبرسان کلینیک با دوام 100ساعت رطوبت Clinique Moisture Surge 100H Auto-Replenishing Hydrator مرطوب کننده بدون روغن و بر پایه ژل با طراوت به عمق نفوذ می کند و 100 ساعت ماندگاری دارد. رطوبت را برای درخشش بی‌پایان پوست صورت ارائه می دهند .مناسب برای انواع پوست بسیار خشک تا خشک، معمولی و ترکیبی چرب تا خیلی چرب است.

کرم آبرسان کلینیک درمان و تقویت کننده رطوبت صورت است و به افزایش سطح رطوبت پوست کمک می کند تا تعادل پوست را بازیابی کند؛ خطوط ریز خشک را پر می کند در حالی که بلافاصله پوست را تسکین می دهد و در نتیجه پوست نرم تر و صاف تر به نظر می رسد و احساس راحتی بیشتری می کند ایده آل برای انواع پوست بدون چربی 100٪ بدون عطر است.فرمول سبک و بدون روغن، آبرسانی به عمق 10 لایه را فراهم می کند. این آبرسان پیشرفته با عملکرد دوگانه با فناوری تکمیل خودکار به پوست کمک می کند تا منبع آب داخلی خود را ایجاد کند تا به طور مداوم خود را آبرسانی کند، سپس رطوبت را برای درخشندگی بی پایان و سالم نگه می دارد.

بعد از یک بار استفاده: 174% رطوبت را افزایش می دهد، 100 ساعت آبرسانی می کند و یک بوم صاف برای استفاده از آرایش فراهم می کند.

تخمیر زیستی آلوئه: ساخته شده از لاکتوباسیلوس، آب فعال آلوئه و پودر عصاره آلوئه ارگانیک با منبع مسئول و تایید شده، این ماده منحصر به فرد غنی از مواد مغذی به حفظ رطوبت پوست کمک می کند. یکی از مزایای فرآیند تخمیر این است که مولکول های بزرگ را به اندازه های کوچکتر می شکند تا بهتر جذب پوست شوند. کمک به چاق شدن پوست برای داشتن ظاهری صاف تر.

  • اسید هیالورونیک: این ماده اتصال دهنده به رطوبت به ایجاد یک "مخزن رطوبت" برای هیدراتاسیون ایده آل کمک می کند. 
  • آب آلوئه فعال: آب خالص با عصاره برگ آلوئه باربادنسیس تزریق می شود، سپس بارهای یونی مثبت و منفی را نگه می دارد که به پوست کمک می کند رطوبت را راحت تر جذب کند.
  • فناوری بازسازی خودکار: با استفاده از آب فعال آلوئه و کافئین، به تحریک سیستم آبرسانی خود پوست کمک می کند.

نحوه استفاده: صبح و شب روی پوست تمیز استفاده کنید یا روی آرایش به عنوان هایلایتر استفاده کنید.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره کرم آبرسان کلینیک Moisture Surge دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی محصولات مراقبت از پوست ارشاکو کرم آبرسان کلینیک با دوام 100ساعت رطوبت Clinique Moisture Surge 100H Auto-Replenishing Hydrator را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید کرم آبرسان و مرطوب کننده اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
حجم
50 میلی لیتر
مناسب برای
انواع پوست از خیلی خشک تا خیلی چرب
نوع محفظه نگه دارنده
کاسه ای
جنس محفظه نگه دارنده
پلاستیک
عصاره
دارد
کشور سازنده
آمریکا
عملکرد
آبرسانی و مرطوب کننده
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط
1,278,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید کرم مرطوب کننده بایودرما (بیودرما) اتودرم الترا نورشینگ صورت و بدن Bioderma Atoderm Crème Ultra-Nourishing Cream 500ml کد 19728 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
1,147,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید پاک کننده آرایش میسلار واتر بایودرما (بیودرما) سبیوم پوست تا مختلط چرب Bioderma Sebium H2O Solution to Oily Skin کد 19716 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم