برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

کرم ترمیم کننده و تسکین دهنده بیودرما (بایودرما) سیکابیو Bioderma Cicabio Soothing Repairing Cream

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید کرم ترمیم کننده و تسکین دهنده بیودرما (بایودرما) سیکابیو Bioderma Cicabio Soothing Repairing Cream کد 20044 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
860,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

کرم ترمیم کننده و تسکین دهنده بیودرما سیکابیو Bioderma Cicabio Soothing Repairing Cream دارای سه ماده موثر ترمیم کننده است که تمامی مراحل ترمیم بیولوژیکی پوست را به نحو احسن انجام می دهد که در واقع اثر پانسمانی سیکابیو همراه با اسید هیالورونیک و عوامل مرطوب کننده فعال با ایجاد پوششی تنفس پذیر، محافظت و سلامت پوست را فراهم می‌سازد.

ویژگی های محصول قابل ذکر کرم ترمیم کننده Bioderma Cicabio Soothing شامل دارای عوامل آنتی باکتریال مس و روی، دارای ترکیب فعال ANTALGICINE،ضدخارش و حساسیت، قرمزی و التهاب،آبرسان و مرطوب کننده است که احساس ناراحتی و خارش را به سرعت تسکین می دهد.

درون کرم بیودرما سیکابیو ترکیب طبیعی انحصاری D.A.F. و ماده موثر بدون عطر و اسانس, مواد گیاهی, مواد معدنی, هیالورونیک اسید وجود دارد که آستانه تحمل پذیری پوست را افزایش می‌دهد و مناسب انواع پوست (چرب و مختلط، حساس و آتوپیک، خشک و خیلی خشک، نرمال) در سنین نوزاد، کودک و بزرگسالان است.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره کرم ترمیم کننده و تسکین دهنده بیودرما Cicabio دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی محصولات مراقبت پوست ارشاکو کرم ترمیم کننده و تسکین دهنده بیودرما سیکابیو Bioderma Cicabio Soothing Repairing Cream را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید کرم ترمیم کننده اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
حجم
40 میل
مناسب برای
انواع پوست در تمام سنین
نوع محفظه نگه دارنده
تیوپی
جنس محفظه نگه دارنده
پلاستیک
عصاره
دارد
نوع عصاره
بدون عطر و اسانس, مواد گیاهی, مواد معدنی, هیالورونیک اسید
ویتامین
دارد
نوع ویتامین
مس و روی
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط
828,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید کرم ضد آفتاب بایودرما (بیودرما) فتودرم مکس برای پوست نرمال تا خشک حساس BIODERMA PHOTODERM MAX FACE SUNSCREEN SPF 50 کد 19729 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
1,147,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید پاک کننده آرایش میسلار واتر بایودرما (بیودرما) سبیوم پوست تا مختلط چرب Bioderma Sebium H2O Solution to Oily Skin کد 19716 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم