برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

ژل اون سیکالفیت پلاس ترمیم کننده Avene Cicalfate+ Scar Gel

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ژل اون سیکالفیت پلاس ترمیم کننده Avene Cicalfate+ Scar Gel کد 20042 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
1,125,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ژل اون سیکالفیت پلاس ترمیم کننده Avene Cicalfate+ Scar Gel به بهبود اسکارها (جای زخم ها) کمک می کند و در عین حال ظاهر آنها را کاهش می دهد. یک بافت ژل منحصر به فرد محیط درمانی ایده آل را فراهم می کند.

C+ Restore اختصاصی توانایی پوست برای ترمیم خود را افزایش می دهد. در کنار این ترمیم، به لطف سیلیکون های غلیظ و اسید هیالورونیک، ظاهر جای زخم ها نرم تر و صاف تر می شود. ژل اون سیکالفیت پلاس که با ترکیبات ملایم فرموله شده است، برای انواع پوست از جمله پوست های حساس مفید است.

 ژل Avene Cicalfate+ Scar Gel ایده آل برای اسکارهای سطحی و بعد از عمل است و ظاهر جای زخم را به حداقل می رساند و باعث بهبودی و بهبود ظاهر اسکارها می شود (از بهبود مناسب اسکار پشتیبانی می کند).

ژل اون سیکالفیت پلاس ترمیم کننده حاوی با آب چشمه حرارتی Avene تسکین می دهد و بافت منحصر به فرد ژل ماساژ اجازه می دهد تا آن را روی پوست ماساژ داده و یک لایه محافظ ایجاد کند و این ژل بدون پارابن و گلوتن و هرگونه مواد مضر است.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ژل اون پلاس دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی محصولات مراقبت پوست ارشاکو ژل اون سیکالفیت پلاس ترمیم کننده Avene Cicalfate+ Scar Gel را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید کرم ترمیم کننده اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع
ژل
نوع محفظه نگه دارنده
تیوبی
جنس محفظه نگه دارنده
پلاستیک
کشور سازنده
فرانسه
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط
2,796,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید روغن کرچک سیاه جامائیکا طبیعی آی کیو 100% خالص پرس سرد، روغن پوست سر، ناخن و مو IQ Natural Jamaican Black Castor Oil کد 19909 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
828,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید کرم ضد آفتاب بایودرما (بیودرما) فتودرم مکس برای پوست نرمال تا خشک حساس BIODERMA PHOTODERM MAX FACE SUNSCREEN SPF 50 کد 19729 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
861,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید کرم ضد آفتاب بایودرما (بیودرما) فتودرم مکس برای پوست نرمال تا خشک حساس Bioderma Photoderm MAX Face Sunscreen SPF 100 کد 19717 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم