برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

ساک حمل مشکی چیکو ساکا ترنسپورتر Chicco Sacca Transporter Carry Cot

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ساک حمل مشکی چیکو ساکا ترنسپورتر Chicco Sacca Transporter Carry Cot کد 7985 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ساک حمل چیکو مدل ساکا ترنسپورتر Chicco Sacca Transporter Carry Cot محصولی کاربردی و با کیفیت است که از پارچه و مواد اولیه مرغوب ساخته شده است . استفاده از کریر در دو ماه آغازین تولد کودک به توصیه ی پزشکان پیشنهاد نمی شود و بهتر است از وسایل استانداردی مانند ساک حمل برای جابه جایی کودکان استفاده کنید . ساک حمل چیکو برای کودکان تازه متولد شده تا 6 ماه مناسب بوده و ظرفیت تحمل تا 9 کیلوگرم را دارد . پارچه های داخلی ساک چیکو قابلیت تهویه ی هوا را داشته و روکش زیپ دار آن از بدنه جدا می شود تا در روزهای گرم تابستان کودک دچار تعریق و کلافگی نشود . ساک چیکو دارای دو بند است که از قسمت میانی به بدنه متصل شده تا بدون بهم خوردن تعادل ساک در دست پدر و مادر قرار بگیرد . همچنین شما می توانید ساک چیکو را برروی کالسکه نیز متصل کنید . 

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ساک حمل مشکی چیکو مدل ساکا ترنسپورتر Chicco Sacca Transporter Carry Cot دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو ساک حمل مشکی چیکو مدل ساکا ترنسپورتر Chicco Sacca Transporter Carry Cot را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ساک حمل اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید

ادامه مطلبنمایش کمتر
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم