برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

کالسکه و کریر کودک جوئی Joie T1112YCKHA000

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید کالسکه و کریر کودک جوئی Joie T1112YCKHA000 کد 13717 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

کالسکه و کریر کودک جوئی Joie T1112YCKHA000 یک محصول با کیفیت و با دوام که توسط شرکت جویی ساخته شده است. کالسکه و کریر کودک جوئی به راحتی قابل باز و بسته شدن است و به رنگ کرم روشن ساخته شده است. باید بدانید که نوزاد شما از خوابیدن در کالسکه بسیار لذت می برد چون می تواند با محیط پیرامون خود ارتباط برقرار کند.کالسکه و کریر جوئی دارای جای پای قابل تنظیم در دو حالت است. گاردی در جلوی کالسکه جهت محافظت کودک شما ساخته شده است.کالسکه و کریر جوئی دارای 4 چرخ و کمربندی 5 نقطه ای برای ایمنی بهتر کودک شماست. جنس کالسکه و کریر کودک جوئی آلومینیومی و بسیار سبک می باشد. وزن کالسکه 11 کیلوگرم است و مناسب استفاده کودک شما از بدو تولد تا 3 سالگی است.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره کالسکه و کریرکودک جوئی دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه ارشاکو کالسکه و کریر کودک جوئی Joie T1112YCKHA000  را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید کالسکه اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع
کالسکه
گروه سنی
0 تا 3 سال
وزن قابل تحمل
15 کیلوگرم
تعداد چرخ
4
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم