برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

کالسکه و ساک حمل آیکی دو طرفه چرم مشکی AIQI Baby Stroller Travel System

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید کالسکه و ساک حمل آیکی دو طرفه چرم مشکی AIQI Baby Stroller Travel System کد 11973 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

کالسکه و ساک حمل آیکی دو طرفه چرم مشکی AIQI Baby Stroller Travel System با قابلیت تاشو و وزن بسیار سبکی طراحی شده است که با وجود این ویژگی دارای مقاومت و کیفیت بسیار بالایی نیز می باشد. کالسکه و ساک حمل آیکی می تواند برای نوزادان تا کودکان 2 ساله به راحتی مورد استفاده قرار گیرد و طراحی آن به گونه ای است که به راحتی در صندوق اتومبیل های کوچک نیز جای می گیرد و مهمتر از آن وزن سبکش به مادران این امکان را می دهد تا به آسانی آن را جابه جا نمایند. ساک حمل آیکی می تواند بر روی بدنه کالسکه قرار گرفته و با استفاده از فیکسچرهای تعبیه شده بر روی بدنه ثابت شود. این حالت از کالسکه AIQI برای نوزادان تا شش ماه قابل استفاده است. نوزاد به راحتی در ساک قرار می گیرد و روکش و سایبان ساک او را سرما و گرمای شدید ، باران و نور مستقیم آفتاب محافظت می نماید. پس از شش ماهگی نیز می توان از صندلی اصلی کالسکه AIQI استفاده نمود و کودک را به راحتی و با آسودگی خاطر به گردشهای روزانه برد. کالسکه آیکی قابلیت تحمل وزن تا 15 کیلوگرم را داراست و یکی از ویژگی های منحصر به فردش روکش چرمی آن است که هیچ گونه لکی را به خود نمی گیرد و به آسانی با یک دستمال تمیز می شود . نشیمناه کالسکه می تواند در حالت نشسته تا خوابیده به حالت های مختلف تنظیم شود و همچنین با استفاده از اهرم روی دسته ی کالسکه می توان جهت آن را تغییر داد. این حالت برای نوزادان و کودکان کوچک تر بسیار کاربردی است چرا که هم مادر و هم کودک می توانند یکدیگر را ببینند و با امنیت خاطر به مسیر خود ادامه دهند. 

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره کالسکه و ساک حمل آیکی دو طرفه چرم مشکی AIQI Baby Stroller Travel System  دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو کالسکه و ساک حمل آیکی دو طرفه چرم مشکی AIQI Baby Stroller Travel System  را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید کالسکه و ساک حمل اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع
ست کالسکه و ساک حمل
گروه سنی
0 تا 24 ماه
سایبان
دارد
تاشو
هست
وزن قابل تحمل
15 کیلوگرم
پارچه قابل شستشو
دارد
چرخ
دارد
تعداد چرخ
4
ترمز
دارد
سبد
دارد
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم