برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

شمع بلوتوثی مایپو پلی بالب Mipow Playbulb Bluetooth Candle

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید شمع بلوتوثی مایپو پلی بالب Mipow Playbulb Bluetooth Candle کد 17264 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
1,062,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(2 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

شمع بلوتوثی مایپو پلی بالب Mipow Playbulb Bluetooth Candle از انواع شمع های هوشمند است که بدون سیم و شعله می تواند طیفی 16 میلیونی از انواع رنگ های مختلف را با توجه به سلیقه و دکور اطراف، در اختیار شما قرار دهد.
شمع Playbulb ابعاد 8.3 × 9.0 سانتی متر دارد و سازگار با آیفون 4S به بالا، سایر محصولات اپل با IOS بالاتر از 7 و اندروید 4.3 به بالا است که با نصب نرم افزار Playbulb X بر روی دستگاه خود، می توانید ویژگی های شمع را انتخاب کنید.
شمع های پلی بالب با سه باتری قلمی 1.5 واتی تغذیه می شوند و دارای کلید روشن/خاموش بر روی بدنه هستند و تا فاصله 10 متر ارتباط بلوتوثی را حفظ می کنند ، همچنین شما می توانید به طور همزمان 5 شمع را در حالت های مختلف با گوشی یا تبلت خود کنترل کنید.
شمع بلوتوثی Mipow دارای LED با توان مصرفی 30 میلی وات است و شما با سه باتری می توانید روزانه 4 ساعت به مدت 60 روز از شمع خود استفاده کنید.
از ویژگی های جذاب شمع های مایپو وجود سه چیپ با رایحه های مختلف است که در صورت فعال شدن فضا را معطر کرده و فضایی رویایی با القای احساسات مثبت و آرام بخش را فراهم می سازند.
شمع پلی بالب مجهز به LED هایی با رنگ قرمز، سفید، آبی و سبز با شدت جریان 15-20 میلی آمپر و ولتاژ ورودی 4.5 ولت هستند که با استفاده از نرم افزار می توان رنگ های بسیار متنوعی را در شمع ها ایجاد کرد، همچنین شمع های Playbulb در حالت برعکس می توانند به عنوان جاشمعی مورد استفاده قرار گیرند.

در ویدیو زیر آنباکسینگ شمع بلوتوثی مایپو پلی بالب را مشاهده می کنید :

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره شمع بلوتوثی Mipow Playbulb دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو َشمع بلوتوثی مایپو پلی بالب Mipow Playbulb Bluetooth Candle را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید کالای دیجیتال اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
رایحه
3 چیپ برای ایجاد رایحه در فضا دارد
رنگ
امکان ایجاد 16 میلیون رنگ
محدوده عملکرد
تا فاصله 10 متر
قابلیت پخش موسیقی
ندارد
نوع
LED
ابعاد
83×90 میلی متر
ولتاژ ورودی
4.5 ولت
شدت جریان ورودی
15- 20 میلی آمپر
سازگار با
آیفون 4S به بالا،محصولات اپل با iOS 7 و بالاتر ،اندروید نسخه 4.3 به بالا
منبع تغذیه
3 عدد باتری 1.5 ولت
توان مصرفی
30 میلی وات
سایر توضیحات
امکان کنترل 5 شمع به طور همزمان با یک دستگاه، مدیریت و کنترل با نرم افزار Playbulb X
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم