برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

ردیاب تی کی استار TKSTAR Anti-Lost GPS Locator Tracking Device

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ردیاب تی کی استار TKSTAR Anti-Lost GPS Locator Tracking Device کد 13692 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
3,798,000 تومان
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
(2 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ردیاب تی کی استار TKSTAR Anti-Lost GPS Locator Tracking Device به صورت دقیق و لحظه ای قادر است تا مکان شی مورد نظر ،وسیله نقلیه یا حتی کودک شما را نشان دهد .با استفاده از یک سیمکارت (دارای اینترنت همراه) که درون دستگاه فرستنده قرار میدهید و نرم افزاری که بر روی موبایلتان نصب میکنید ،به طر دقیق موقعیت مکانی را رصد کنید .
این نوع جی پی اس اصطلاحاً Real Time میباشد و به شما در بررسی دقیق مکان یاری میرساند .علاوه بر اینها میتوانید مسیر مشخصی را برای فرستنده تعیین کنید و به عنوان مثال آن را درون کوله پشتی فرزند خود قرار دهید ،اگر او طبق مسیر تعیین شده حرکت نکرد شما هشداری را روی صفحه موبایلتان خواهید دید .
باتری لیتیوم یونی 600 میلی آمپر آن عمر بسیار طولانی دارد که قابل شارژ میباشد به انضام حافظه داخلی که تا 6 ماه قابلیت ثبت موقعیت ها را دارد .

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی در مورد ردیاب تی کی استار دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه ارشاکو ردیاب تی کی استار TKSTAR Anti-Lost GPS Locator Tracking Device را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ردیاب و یابنده با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات ظاهری
ابعاد
24x47x18 میلی متر
وزن
25 گرم
انتقال اطلاعات به صورت
درگاه USB
منبع تغذیه
باتری لیتیوم-یونی
قابلیت شارژ
دارد
سیستم ها
نمایش مسافت
دارد
سیستم ثبت موقعیت
دارد
قابلیت افزودن نقشه
دارد
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم